ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 اسفند 1390     |     کد : 33622

رای مردم، تیری در چشم دشمنان و صهیونیسم جهانی است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: رای مردم، تیری در چشم دشمنان ملت ایران و صهیونیسم جهانی است.

 
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: رای مردم، تیری در چشم دشمنان ملت ایران و صهیونیسم جهانی است.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهرافزود: وظیفه ملت ایران در قبال استكبار جهانی، حضور گسترده و پرشور در انتخابات است.

وی گفت: تبلیغات منفی آمریكا، غرب و رژیم صهیونیستی در كمرنگ نشان دادن مشاركت مردم ایران در این انتخابات، با حضور گسترده مردم شكست خواهد خورد.

وی اظهاركرد: چشم دشمنان ایران به میزان مشاركت و حضور مردم در این انتحابات دوخته شده تا ببینند چند درصد در این امر مهم شركت می كنند.

امام جمعه مراغه گفت: دشمنان ملت ایران بدانند كه این ملت با حضور پرشور خود نشان خواهند داد كه در برابر توطئه های آنها همچون هشت سال دفاع مقدس ایستاده و برای آنها فرش قرمز پهن نخواهند كرد.

پورمحمدی، افزود: در این انتخابات با حضور مردم در پای صندوق های رای، تحلیل های غرب و دشمنان ایران تغییر یافته و نقشه های شوم آنها نقش بر آب خواهد شد.

وی با اشاره به مراودات نظامی اخیر جمهوری آذربایجان با رژیم صهیونیستی، اظهاركرد: دولت این كشور با ایجاد پایگاه نظامی برای این رژیم در نزدیكی مرز ایران و خرید تسلیحات از آن، پای خود را از گلیم خود فراتر گذارده است.

وی ادامه داد: كشور آذربایجان پس از ایران، دومین كشور از لحاظ جمعیت شیعه اثنی عشری بوده و این اقدامات و مراودات با رژیم صهیونیستی برای مردم این كشور اسلامی قابل قبول نیست.

وی اضافه كرد: مقامات آمریكایی در اظهارات اخیر خود بر عدم انحراف فعالیت های هسته ای ایران تاكید كرده اند و اكنون آنها باید بدانند كه با ترور و تحریم در برابر ما كاری از پیش نخواهند برد.

خطیب جمعه مراغه، اظهاركرد: با ترور دانشمندان هسته ای ایران، ذره ای خلل در اراده ملت وارد نشده و دانشمندان هسته ای بیشتری در كشور در حال تربیت هستند.

پورمحمدی، با اشاره به نزدیكی سال نو، افزود: وجود چشم هم چشمی ها و تجمل و اسراف از نظر اسلام قابل قبول نبوده و در این ایام بر صله ارحام دوستان، آشنایان و نزدیكان تاكید بسیار شده است.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 كیلومتری جنوب تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 12 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode