ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 اسفند 1390     |     کد : 33496

انتخابات ، نماد عزت اسلامي و اقتدار ملي است

مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: با توجه به نزديك شدن نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ، مردم غيور ايران اسلامي با حضور گسترده خود در اين همه پرسي شركت مي كنند و نشان مي دهند كه انتخابات تجلي عزت اسلامي و اقتدار ملي است.

مدير كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي: انتخابات ، نماد عزت اسلامي و اقتدار ملي است
مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: با توجه به نزديك شدن نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ، مردم غيور ايران اسلامي با حضور گسترده خود در اين همه پرسي شركت مي كنند و نشان مي دهند كه انتخابات تجلي عزت اسلامي و اقتدار ملي است.


به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، حجت‌الاسلام حميد عظيمي سه شنبه در همين راستا اظهار داشت : از الطاف الهي نسبت به ملت شريف ايران برپايي حكومت اسلامي بر پايه آموزه‌هاي نبوي و علوي است كه نمادي از آن عمل به آيه شريفه « و امرهم شورا بينهم» است.

وي افزود: نظام مقدس جمهوري اسلامي به‌عنوان يك نظام سياسي نوين در ساختار نظام‌هاي بين‌المللي جهان ،ملت را به‌عنوان ولي نعمت خود دانسته و با فراهم ساختن زمينه‌هاي مشاركت عمومي در اداره كشور و حكومت آن، انتخابات را بهترين روش ممكن براي رسيدن به اجماع عقلي و اجتماعي مي داند.

عظيمي تصريح كرد: اكنون كه چشم دنيا به نتيجه انتخابات مجلس نهم شوراي اسلامي دوخته شده است وظيفه تك تك مسلمانان ايراني و ديگر هموطنان از اقليت‌هاي ديني است تا براي حفظ عزت به‌دست آمده براي اين كشور كه ماحصل خون هزاران جوان به خون خفته است، با حضور در پاي صندوق هاي راي نسبت به ادامه راه آنها و تبعيت از خط امام راحل كه فرمود شركت در انتخابات تكليف الهي است اعلام وفاداري نمايند.

وي در بخش پاياني سخنان خود ضمن دعوت از تمام گروه‌ها براي شركت در انتخابات 12اسفند گفت: انجمن‌هاي اسلامي، موسسات قرآني، هيئت‌هاي مذهبي، كانون‌هاي فرهنگي و اعضاي جمعيت بانوان فرهيخته 12 اسفند ماه همگام با مردم شريف و غيور ايران اسلامي و با تأسي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري براي حفظ نظام اسلامي و دستاوردهاي آن در مخالفت با استكبار جهاني پاي صندوق‌هاي رأي مي‌روند و ابراهيم‌وار شيطان بزرگ را با راي‌هاي خويش از وجود مقدس اين سرزمين سرافراز مي رانند. 


نوشته شده در   سه شنبه 9 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode