ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 7 اسفند 1390     |     کد : 33351

7 هزار ایتام آذربایجان شرقی 21 هزار حامی دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: در 9 ماهه گذشته از طریق 21 هزار و 813 نفر حامی به 7 هزار و 120 یتیم کمک شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با 80 درصد رشد همراه بوده است...

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی
7 هزار ایتام آذربایجان شرقی 21 هزار حامی دارند 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: در 9 ماهه گذشته از طریق 21 هزار و 813 نفر حامی به 7 هزار و 120 یتیم کمک شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با 80 درصد رشد همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین دشتی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی حدود 179 هزار و 122 نفر مددجوی زیرپوشش دارد که شامل 79 هزار و 122 خانواده می‌شود.

* 1157 مددجوی آذربایجان شرقی صاحب مسکن شدند

وی همچنین افزود: در بحث مسکن امسال یک‌هزار و 157 مددجوی کمیته امداد استان در روستاها صاحب مسکن شده‌اند.

دشتی ادامه داد: همچنین 224 واحد نیز از طریق ساخت با انبوه‌سازان به صورت مشارکتی در زمین‌های که مسکن وشهرسازی در اختیار این نهاد قرار داده انجام پذیرفته و که از پیشرفت‌های خوبی برخوردار بوده است.

وی اضافه کرد: 548 واحد در نیز پروژه مسکن مهر براتی مددجویان استان صورت پذیرفته که آورده این افراد برای مسکن مهر از سوی کمیته امداد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین از ساخت 263 واحد در جاسازی مددجویان صورت گرفته است.

دشتی در ادامه گفت: موازی‌کاری موسسات خیریه در کمک‌رسانی به نیازمندان از مشکلات عمده این موسسات است که سبب می‌شود بازتاب و تاثیرگذاری فعالیت آنها مطلوب ارزیابی نشود.

وی کارهایی که توسط این موسسات انجام می‌شود را به صورت جزیره‌ای عنوان کرد و اظهار کرد: با تغییر رویکرد فعالیت این موسسات و تخصصی کردن فعالیت‌ها می‌توان به نتایج بهتر و موثرتری در این حوزه دست یافت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان‌ شرقی رقابت‌های موجود بین موسسات برای جذب کمک‌های مردمی را آفت خدمات‌رسانی به نیازمندان دانست و افزود: می‌توان با اطمینان گفت تمام موسسات از وضعیت موجود خسته شده‌اند و باید با در نظر گرفتن نیازهای روز جامعه اقدام به تغییر روند فعالیت‌ها و ساماندهی موسسات خیریه کرد.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی بین موسسات خیریه سبب می‌شود خیران دیگر دچار سردرگمی نشوند و به راحتی کمک‌های خود را در راستای اهداف خیر خود هزینه کنند.


نوشته شده در   يکشنبه 7 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode