ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 اسفند 1390     |     کد : 33272

انتخابات مظهر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه عجب شیر گفت: انتخابات و شركت گسترده مردم در آن مظهر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه عجب شیر گفت: انتخابات و شركت گسترده مردم در آن مظهر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران است.


حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: برگزاری انتخابات نشان از مردم سالاری دینی در ایران بوده و نه تنها مردم ایران بلكه مردم سایر كشورها نیز به این موضوع واقف هستند.

وی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: نامزدهای انتخاباتی باید از فریب مردم و دادن شعارهای غیرعملی در تبلیغات انتخاباتی پرهیز كنند.

وی اضافه كرد: دشمنان نظام اسلامی درصدد فتنه‌ انگیزی و طراحی مسایلی از قبیل كمرنگ كردن حضور مردم در انتخابات و القای توهم جدایی مردم با رهبری و نظام هستند.

وی اظهاركرد: ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی بارها و بارها با حضور در انتخابات، دست رد بر سینه دشمنان زده‌اند و در 12 اسفندماه بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی و با آرمان‌های نظام دوباره بیعت خواهند كرد.

وی با اشاره به انتخاب افراد اصلح در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بدون تردید مهمترین نشانه صلاحیت نامزدها علاوه بر تقوی و ولایت‌مداری، اعتقاد به مبانی انقلاب و نظام اسلامی است.

امام جمعه عجبشیر ادامه داد: به فضل الهی ملت با بصیرت ایران با شركت گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه دیگری همانند حماسه بهت‌‌انگیز 22 بهمن خلق خواهند كرد.

حجت الاسلام شربیانی، افزود: مشاركت حداكثری مردم در انتخابات جایگاه بین‌المللی و تاثیرگذاری ایران در تحولات منطقه و جهانی را تثبیت می‌كند.

وی، خاطرنشان كرد: مجریان انتخابات باید با بی‌طرفی در انتخابات، اصل قانونمداری و امانتداری را رعایت كرده و از حقوق بیت‌المال به نفع یا ضرر اشخاص و یا گروه‌ها استفاده نكنند.

شهرستان عجب شیر با 85 هزار نفر جمعیت در98 كیلومتری جنوب غربی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.



نوشته شده در   جمعه 5 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode