ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 اسفند 1390     |     کد : 33265

شور و شعور دو محور اصلی در انتخابات مجلس نهم است

امام جمعه بستان آباد گفت: شور و شعور در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی از محورهای اصلی و مورد نیاز جامعه است.

 امام جمعه بستان آباد گفت: شور و شعور در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی از محورهای اصلی و مورد نیاز جامعه است.


حجت اسلام سیدرضا رضوی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به نزدیك شدن به 12 اسفند ماه روز انتخابات مجلس نهم اظهاركرد: باید توجه داشته باشیم كه در طول این هفته شور و شعور كه دو محور اصلی یك انتخابات در كشورمان است را به كار ببندیم.

وی ادامه داد: كسانی كه تایید صلاحیت شده اند برای مردم محترم هستند ولی مردم باید دقت داشته باشند كه از بین صالح اصلح را انتخاب كنند.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را نشان از بصیرت و آگاهی مردم ایران عنوان كرد و افزود: همانطوری كه مردم در طول 33 سال از عمر انقلاب اسلامی نشان داده اند كه در صحنه هستنند این بار نیز با حضور گسترده به دشمنان ثابت خواهند كرد كه همواره در مسیر انقلاب و رهبری و آرمان های شهدا می باشند.

وی با محكوم كردن اهانت نظامیان آمریكایی در افغانستان گفت: دشمنان با كتاب قرآن دشمنی ندارند، بلكه دشمنی انها با اسلام و مسلمانان است.

امام جمعه بستان آباد هوشیاری مسلمانان جهان را در مقابل ترفندهای دشمن خواستار شد و افزود: هرقدر مسلمانان در غفلت به سر ببرند به همان اندازه در بند دشمن گرفتار خواهند شد.

وی با اشاره به تهدیدات، تحریم ها و فشارهای سیاسی دشمنان علیه كشور ابراز كرد: امروز دشمنان ما دریافته اند كه انقلاب در مسیر حساس توسعه قرار گرفته است.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به نزدیك شدن ایام پایانی سال و گرانی های اخیر در بازار افزود: باید اداره بازرگانی و شورای امور صنفی بیشترین تلاش را برای رسیدگی و ساماندهی به وضع بازار داشته باشند. 



نوشته شده در   جمعه 5 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode