ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 2 اسفند 1390     |     کد : 33086

180 هزار دانشجو در آذربایجان‌شرقی تحصیل می‌کنند

استاندار آذربایجان شرقی اشاره به وجود 180 هزار دانشجو در استان گفت: در کنار امکاناتی که فراهم شده، باید امکان ظهور و بروز استعدادهای علمی دانشجویان را فراهم کند که این موضوع نیازمند مدیریت منابع است.

استاندار آذربایجان شرقی: 180 هزار دانشجو در آذربایجان‌شرقی تحصیل می‌کنند
استاندار آذربایجان شرقی اشاره به وجود 180 هزار دانشجو در استان گفت: در کنار امکاناتی که فراهم شده، باید امکان ظهور و بروز استعدادهای علمی دانشجویان را فراهم کند که این موضوع نیازمند مدیریت منابع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان جدید دانشگاه پیام نور "زنوز"، با بیان اینکه جمهوری اسلامی اکنون در بهترین شرایط قرار دارد، اظهار کرد: دانشمندان ما نشان داده‌اند که فارغ از وابستگی به نظام سلطه می‎توانند به پیشرفت‌های چشمگیر دست یابند و فناوری هسته‌ای این قابلیت را برای ما فراهم کرده است که افق‌های بالایی برای خود ترسیم کنیم.

وی با اشاره به وجود 180 هزار دانشجو در استان خاطرنشان کرد: این شرایط در کنار امکاناتی که فراهم شده، باید امکان ظهور و بروز استعدادهای علمی دانشجویان را فراهم کند که این موضوع نیازمند مدیریت منابع است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ثروت باید اثر خود را در زندگی مردم نشان دهد افزود: دولت ثابت کرده است که پای‌بند موضوع عدالت است و توزیع عادلانه فرصت‌ها و منابع را برای مردم در جای‌جای ایران اسلامی تعقیب می‌کند.

وی با اشاره به بهره‌مندی 98 درصدی روستاهای مرند از نعمت گاز اظهار داشت: این شاخص در کنار شاخص‌های دیگر نشان می‌دهد که دولت توجه خود را به توسعه روستاها و نقاط دور معطوف کرده و هیچ نقطه‌ای نباید به دلیل نزدیکی به مرکز از امتیاز بیشتری برخوردار باشد.

ساختمان دانشگاه پیام نور در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع اهدایی خیرین شهر زنوز احداث شده است.

ساختمان دانشگاه پیام نور زنوز با زیر بنای یک هزار و 300 مترمربع در دو طبقه ساخته شده و برای احداث آن 6 میلیارد و 163 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.


نوشته شده در   سه شنبه 2 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode