ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 23 بهمن 1390     |     کد : 32631

میدان نماز تبریز میعادگاه گسترده و پرشور لبیك گویان رهبر معظم انقلاب

میدان نماز تبریز امروز همچون روزهای آغازین انقلاب اسلامی، میعادگاه گسترده و پرشور هزاران عاشق و لبیك گویان رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه بود.

میدان نماز تبریز امروز همچون روزهای آغازین انقلاب اسلامی، میعادگاه گسترده و پرشور هزاران عاشق و لبیك گویان رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه بود.


به رغم بارش برف جمعه شب تبریز، گرمای حضور پرشور و گسترده مردم این شهر در راهپیمایی باشكوه 22 بهمن ماه نشان داد آذربایجان و آذربایجانی همچنان پایبند به اصول انقلاب اسلامی و مدافع آموزه های دینی و پیرو راستین نبی مكرم اسلام و ائمه معصومین (ع) هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم این دیار از صبح امروز در محل های تعیین شده برای راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و با حركت به سوی میدان نماز تبریز در اجتماعی بی نظیر نشان دادند كه توطئه های دشمنان خللی در اراده آنان ایجاد نخواهد كرد.

در این آیین باشكوه پیر و جوان، كودك و بزرگسال به خیابان ها آمدند و با شعارهای انقلابی، باردیگر حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام كردند.

تبریزی ها در این آیین شعارهایی همچون 22 بهمن یادآور قیام است، پیام امروز ما بیعت با رهبری است، راه امام و شهدا زنده است – نهضت ما پاینده است، 22 بهمن نماد وحدت ماست و رهبری ملت ما الهی است سر دادند.

شعارهای همچون مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر منافق فتنه گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر انگلیس توسط مردم مومن و ولایتمدار این خطه سر داده شد.

راهپیمایی 22 بهمن در 57 شهر استان آذربایجان شرقی با حضور گسترده مردم و عاشقان ولایت و انقلاب اسلامی برگزار شد.

در اجتماع بی نظیر راهپیمایان تبریزی در میدان نماز حجت الاسلام سیدهاشم حسینی بوشهر، عضو مجلس خبرگان رهبری و معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنرانی كرد و در پایان مراسم قطعنامه ای در ده بند قرائت شد كه با شعارهای الله اكبر حاضرین مورد تایید قرار گرفت.



نوشته شده در   يکشنبه 23 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode