ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 22 بهمن 1390     |     کد : 32610

آیت‌الله بوشهری: سیلی راهپیمایان 22 بهمن 12 اسفند تکرار خواهد شد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سیلی محکم امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن، 12 اسفند و انتخابات حماسی مجلس نیز تکرار خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سیلی محکم امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن، 12 اسفند و انتخابات حماسی مجلس نیز تکرار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله حسینی بوشهری، ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن تبریز اظهار کرد: حضور مداوم و پرشکوه ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب نشان از آن دارد که این مردم هیچ‌گاه از تهدید و تحریم نهراسیده و از انقلاب و دستاوردهای آن در هر شرایطی دفاع کرده و خواهد کرد.

وی با اشاره به پیروی از ولایت به‌عنوان اصلی‌ترین مولفه تداوم نظام تصریح کرد: این ملت سربلند حضور پررنگ در سنگر انقلاب را به فراموشی نخواهد سپرد و همچنان‌که تا امروز پشت سر ولایت بوده و از کیان نظام پاسداری کرده است باز هم بر سر پیمان خویش خواهد ماند.

بوشهری، پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال را حضور در صحنه و نهراسیدن از تحریم و تهدید ارزیابی کرد و گفت: تا آخرین نفس در میدان مبارزه با استکبار و دشمنان حضور خواهیم داشت و اجازه نمی‌دهیم این انقلاب آفت ببیند.

وی تصریح کرد: ظلم‌ستیزی، عدالتخواهی، استقلال و جمهوری اسلامی شعارهای همیشگی ملت ایران است و همین امر منجر به تایید انقلاب در دنیا شد به گونه‌ای که جوانان آزادیخواه دنیا با تاسی با آن به قیام علیه ظلم برخواسته و دیکتاتورها را به زباله‌دان تاریخ سپرده‌ است.

بوشهری گفت: در شرایطی که استکبار جهانی با اشغال عراق و افغانستان درصدد محاصره ایران بوده و سعی دارد اسرائیل را قدرت بلامنازع منطقه معرفی کند، امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی غاصب در موج بیداری ملت‌های منطقه غرق شده و به سوی انزوا پیش می‌رود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: ملت ایران به جرم ایستادگی بر سر آرمان‌های خود و مبارزه علیه سلطه همواره مورد هجوم تهدید و تحریم بوده است اما تمام اینها با اعتقاد و ایمان به ارزش‌های اسلامی و اطاعت از ولایت فقیه بی‌اثر شده است.

وی در ادامه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمن سخن از گزینه‌های مختلف روی میز علیه ایران می‌گفت به فضل ‌الهی شاهدیم که پس از سخنان رهبری مواضع خود را تغییر داده و عقب‌نشینی کرد،این امر ناشی از صلابت ملت و رهبری در دفاع از نظام اسلامی است.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به بحث انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و افزود: به قطع و یقین می‌دانیم ملت ایران در این دوره از انتخابات مجلس نیز حماسه خواهد آفرید و با حضور باشکوه پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان اصلح دشمن را مثل همیشه مایوس و سرخورده خواهد کرد.

وی، هر رای ملت ایران را تیری بر قلب دشمن ارزیابی کرد و خواهان حضور حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند شد. 


نوشته شده در   شنبه 22 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode