ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 22 بهمن 1390     |     کد : 32604

شعاع تخریب اولین موشكی كه در تلاویو فرود آید بسیار گسترده خواهد بود

استاندار آذربایجان شرقی گفت: شعاع تخریب اولین موشك ایرانی كه در خاك تلاویو فرود آید، بسیار گسترده خواهد بود.

 استاندار آذربایجان شرقی گفت: شعاع تخریب اولین موشك ایرانی كه در خاك تلاویو فرود آید، بسیار گسترده خواهد بود.


احمد علیرضابیگی جمعه شب در آیین افتتاح چند پروژه عمرانی درتبریز، اظهار كرد: قدرت نظامی ایران به مراتب از سال 57 بیشتر شده و كافی است در سایه تسلیحاتی كه داریم كوچكترین تعرض به خاك كشورمان صورت گیرد تا جواب آن را به شدیدترین شكل ممكن بدهیم.

وی افزود: حمله نظامی مگر بمب انداختن به چند نقطه استراتژیك جمهوری اسلامی است كه نظام سلطه بتواند به راحتی درباره آن سخن براند.

وی گفت: اصلا در شرایط كنونی نظام سلطه توان و قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد كه بخواهد از روی میز بودن گزینه حمله نظامی به ایران صحبت كند.

علیرضابیگی اضافه كرد: نظام سلطه تمام دسیسه ها را علیه ایران به كار گرفته ولی نه تنها در این سال ها این حكومت اسلامی و مردمی سرنگون نشده بلكه هر روز بر قدرت آن افزوده شده و در مقابل روز به روز پایگاه های غرب در منطقه از بین رفته است.

وی تصریح كرد: هرقدر زمان می گذرد شاهد صلابت ایران می شویم و این صلابت زمانی خود را بیشتر نمایان می كند كه بر دستیابی به فناوری هسته ای پافشاری می كنیم، در حالی كه نظام سلطه دستیابی كشورها به انرژی هسته ای را منع می كند.

استاندار آذربایجان شرقی عنوان كرد: اكنون كه ایران با وجود تمام محدودیت ها و تحریم ها به عضویت باشگاه هسته ای جهان درآمده سرتاپای نظام سلطه را سخره گرفته است.

وی ادامه داد: به كنترل درآوردن پهپاد آمریكایی و خارج كردن كنترل آن از دست پنتاگون نشانه پیشرفت ایران اسلامی در علوم پیشرفته می باشد.

وی اضافه كرد: پس از تصمیم اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم نفت ایران پس از 6 ماه، مجلس ایران سخن از عدم فروش فوری نفت به اروپا به میان آورد كه این بحث در سرمای زمستان سران كشورهای اروپایی را به تلاطم انداخته است.

علیرضابیگی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز كرد: تلاش دولت بر استمرار جهاد اقتصادی است و در این راستا تلاش می كند تا وعده عدالت را محقق كند.

وی ادامه داد: بخشی از نظام توزیع ناعادلانه یارانه ها با اجرای گام اول هدفمندی یارانه ها از بین رفته و اجازه مدیریت هزینه ها به مردم داده شده و در آستانه اجرای گام دوم هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: محبوبیت دولت مورد حسد عده ای قرار گرفته و آن عده مانع از اجرای گام دوم وافزایش میزان یارانه های نقدی می شوند.

وی اعلام كرد: دولت معتقد است یارانه ها باید به مردم داده شود تا خود مردم این پول را در هر زمینه ای كه نیاز بود هزینه كند و در واقع هدفمندی یارانه ها نماد دولت برای تحقق عدالت است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در انتخاب نامزده ها به میزان توانایی افراد در تحقق خواسته هایشان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: تمام مشكلاتی كه در حوزه های مختلف در راه مردم وجود دارد ناشی از نقص قوانین است كه وظیفه تدوین آن بر عهده قوه مقننه است.

علیرضابیگی با اشاره به سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی 22 بهمن تمرینی برای شركت مردم در رزمایش انتخابات است كه امیدواریم با حضور پرشور تمرین خوبی برای انتخابات انجام دهند.



نوشته شده در   شنبه 22 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode