ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 بهمن 1390     |     کد : 32577

امام جمعه تبریز: دشمنان منتظر پاسخ ملت ایران در 22 بهمن باشند

امام جمعه تبریز گفت: مردم ایران با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان‌شکن به دشمنان بشریت و ادبیات تهدید‌آمیز بر ضد ایران خواهد بود.


 امام جمعه تبریز گفت: مردم ایران با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان‌شکن به دشمنان بشریت و ادبیات تهدید‌آمیز بر ضد ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز اظهار کرد: 22 بهمن فرصت مناسبی است تا مردم ایران با حضور گسترده و میلیونی خود و به شکل فشرده و با شعارهای کوبنده پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام و بشریت و تهدیدها و تحریم‌های استکبار بدهند.

وی تصریح کرد: فردا ملت آگاه ایران به ویژه ملت غیور و ولایت‌مدار آذربایجان بار دگر با شرکت میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن به دعوت مقتدایشان لبیک گفته و با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و از حرکت‌ها و جنبش‌های بیداری اسلامی و آگاه تمام ملت‌ها حمایت قاطع خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: چشم جهانیان فردا به ام القرای جهان اسلام و الهام بخش کشورهای منطقه است و باید با حضور گسترده خود موجبات خوشحالی دوستان و ناکامی دشمنان را فراهم سازیم.

ملت ایران هر مانعی را از سر راه بر می‌دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه 22 بهمن اقیانوس ملت ایران علیه دشمنان خواهد خروشید، گفت: استکبار جهانی و دشمنان اسلام بدانند ملت ایران راه خود را شناخته و برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود هر مانعی را از سر راه بر می‌دارند.

وی ادامه داد: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب به دشمنان نشان خواهند داد که با گذشت 33 سال از انقلاب همان روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت در آنها هنوز وجود دارد و هیچ قدرتی نمی‌تواند این عظمت و عزت را در هم بشکند.

خطیب جمعه تبریز حضور میلیونی و بی‌سابقه مردم ایران به ویژه غیرتمندان آذربایجان در راهپیمایی 22 بهمن را گامی بزرگ و مهم در مسیر نشان دادن ایمان راسخ و عزم ملی، خوشحالی دوستان و مسلمانان جهان، دلگرمی مسلمانان یاس و ناامیدی دشمنان دانست و افزود: ملت ایران با الهام از رهبری در حقیقت تجدید بیعت کردن با مقام عظمای ولایت و امامت به دنیا اعلام می‌کنند تا آخرین نفس از نظام اسلامی دفاع خواهند کرد و از یاوه‌سرایی‌های استکبار خم به ابرو نمی‌آورند.

وی تاکید کرد: هر چقدر فشردگی صفوف در راهپیمایی 22 بهمن بیشتر و گسترده‌تر باشد همان مقدار دوستان و انقلابیون دنیا دل‌گرم‌تر و دشمنان مایوس‌تر و توطئه‌های آنان ناکام خواهد ماند.

پیش‌بینی مقام معظم ‌رهبری محقق شد

شبستری در ادامه با اشاره به راهپیمایی مردم 80 شهر آمریکا و کانادا در حمایت از ملت و دولت ایران را بسیارمهم و اتفاقی تاریخی خواند و افزود: این راهپیمایی فرمایشات و پیش‌بینی مقام معظم رهبری در اردیبهشت 90 را محقق کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری،حرکت بیداری کنونی در غرب آسیا و شمال آفریقا را امتداد حرکت عظیم ملت ایران خواند و تأکید کرد: این حرکت بیداری قطعاً تا قلب اروپا پیش خواهد رفت و ملت‌های اروپا بر ضد سیاستمداران و زمامداران خود که آنها را تسلیم محض سیاست‌های فرهنگی و اقتصادی آمریکا و صهیونیست‌ها کرده‌اند، به پا خواهند خاست.

ملت ایران عقب نشینی نمی‌کند

خطیب جمعه تبریز با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی گفت: تحریم‌های مستکبران درباره ایران تاکنون تاثیری نداشته و بعد از این نیز تحریم‌ها و توطئه‌های غرب در حال استیصال در توسعه و پیشرفت کشورمان کوچک‌ترین تاثیری نخواهد شد.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استکبار باید بداند ملت ایران ملتی است سربلند و آزاده که لحظه‌ای هم از شعارهای اصولی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد،افزود: نقطه اتکای دولتمردان همواره اراده شکست‌ناپذیر ملت بوده و با وجود وحدت، همدلی و یکپارچگی، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید شکرگزار نعمت تجدید حیات اسلام باشیم و شکرگزاری تنها در لفظ نیست بلکه باید در مقام عمل نیز قدردان نعمت اسلام و ولایت فقیه باشیم.


نوشته شده در   جمعه 21 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode