ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 خرداد 1388     |     کد : 3086

مقام معظم رهبري پس از حضور در انتخابات: مردم تلاش بدخواهان را براي ايجاد تشنج ناكام بگذارند

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمودند: اميدوارم مردم مانند هميشه با آرامش، متانت، صبر، حلم، وقار و سكينه روحي خود، تلاش بدخواهان را براي ايجاد تشنج ناكام بگذارند چراكه تشنج به ضرر كشور و آراي مردم است...

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمودند: اميدوارم مردم مانند هميشه با آرامش، متانت، صبر، حلم، وقار و سكينه روحي خود، تلاش بدخواهان را براي ايجاد تشنج ناكام بگذارند چراكه تشنج به ضرر كشور و آراي مردم است.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در اولين دقايق آغاز رأي گيري دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و ميان دوره اي مجلس خبرگان رهبري با حضور در محل صندوق سيار 110 در حسينيه امام خميني، آراء خود را به صندوق انداختند.

حضرت آيت الله خامنه اي، انتخابات را مظهر حضور فعال، پرشور و زنده مردم در عرصه سياسي كشور و آزمون بزرگ ملي دانستند و با اشاره به شور و شوق و تحرك بالاي انتخاباتي در كشور خاطرنشان كردند: انتظار داريم با توفيق الهي و حضور متراكم مردم در پاي صندوقهاي رأي، ملت بزرگ ايران از يك امتحان بزرگ ديگر سربلند بيرون آيد.

رهبر انقلاب اسلامي تعيين مديريت عالي اجرايي كشور را يك حق و تكليف شرعي و عقلايي مردم اعلام و تصريح كردند: از مردم مي خواهم از اول وقت، همه به پاي صندوق رأي بروند و سهم خود را در اداره كشور بعهده گيرند و طبق تشخيص خود ، بهترين و شايسته ترين فرد را براي مدت 4 سال به رياست قوه اجرايي انتخاب كنند.

حضرت آيت الله خامنه اي ضمن تشكر از حضور پرشور مردم در روزهاي اخير در صحنه انتخابات افزودند: مردم با رشد، كمال و بلوغ عقلاني خود اجازه ندادند در اين صحنه پرشور حادثه تلخي بوجود آيد.

ايشان امنيت انتخابات را بسيار با اهميت و نعمتي بزرگ دانستند و با يادآوري امنيت انتخاباتِ دوره هاي گذشته خاطرنشان كردند: اين امنيت ناشي از تفضل الهي و درك و شعور مردم است و اميدوارم مردم مانند هميشه با آرامش، متانت، صبر، حلم، وقار و سكينه روحي خود، تلاش بدخواهان را براي ايجاد تشنج ناكام بگذارند چراكه اين تشنج به ضرر كشور و آراي مردم است.

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به برخي شايعه سازي ها و نقل و قول از جانب ايشان در روزهاي گذشته افزودند: مردم به اين شايعات، و ديگر شايعات در خصوص بخشهاي مختلف انتخابات، كه ساخته انسانهاي ناسالم است توجه نكنند.

حضرت آيت الله خامنه اي در پايان ابراز اميدواري كردند: به لطف و مدد الهي و رشد، آگاهي و هوشياري مردم، شاهد انتخاباتي پرشور باشيم.


نوشته شده در   جمعه 22 خرداد 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode