ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 2 آذر 1390     |     کد : 28699

احداث دهکده ورزشی در منطقه آزاد ارس

معاون فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس از احداث دهکده ورزشی با مساحت 91 هزار متر مربع در این منطقه خبر داد.

معاون منطقه آزاد ارس خبر داد: احداث دهکده ورزشی در منطقه آزاد ارس 
معاون فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس از احداث دهکده ورزشی با مساحت 91 هزار متر مربع در این منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، عادل نجف‌زاده در نشست مشترک با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی خواستار حضور توانمند باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی در پروژه سرمایه‌گذاری دهکده ورزشی منطقه آزاد ارس شد.
وی با اشاره به جایگاه ورزش و برنامه‌های تفریحی در استراژی‌های راهبردی و توسعه منطقه آزاد ارس اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی با حضور در دهکده ورزش منطقه آزاد ارس نقش بی‌بدیل و چشمگیری در این زمینه ایفا خواهد کرد.
نجف‌زاده همچنین تصریح کرد: دهکده ورزشی منطقه آزاد ارس با کاربری‌های ورزشی و تفریحی، ارائه بهترین خدمات ورزشی، جذابیت‌های توریستی، پر کردن اوقات فراغت، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی برای حضور تیم‌های ورزشی داخلی و خارجی در مسابقات ورزشی، ایجاد فضای خاطره انگیز و همچنین آموزشی ورزش احداث خواهد شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس افزود: دهکده ورزشی منطقه آزاد ارس با مساحت 91 هزار متر مربع شامل استادیوم فوتبال، استخر سر پوشیده، سالن‌های چند منظوره، میدان اسب سواری است که مشارکت باشگاه فرهنگی، ورزشی تراکتورسازی می‌تواند منجر به ارتقاء جایگاه ورزش در منطقه آزاد ارس و استان شود.
وی با اشاره به استقبال صورت گرفته از حضور فوتبال تیم تراکتورسازی در لیگ برتر سرمایه‌گذاری باشگاه فرهنگی، ورزشی تراکتورسازی در منطقه آزاد ارس را موجب افزایش جذب گردشگر ورزشی می‌شود.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی، ورزشی تراکتور سازی نیز در این نشست با اشاره به جایگاه منطقه آزاد ارس در توسعه استان آذربایجان‌شرقی گفت: همکاری مشترک منطقه آزاد ارس با این باشگاه را یک فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه‌های مختلف دانست.
محمدحسین جعفری افزود: نقش باشگاه فرهنگی، ورزشی تراکتورسازی در عرصه‌های ملی، فرهنگی، اجتماعی بی‌بدیل است و امیدواریم حضور این باشگاه در منطقه آزاد ارس شرایط برگزاری مسابقات بین‌المللی را فراهم کند.


نوشته شده در   چهارشنبه 2 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode