ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 29 آبان 1390     |     کد : 28558

آمادگی شهرداری برای ایجاد شهرک‌های تخصصی مشاغل و خدمات

شهردار تبریز از آمادگی شهرداری برای احداث و ایجاد شهرک‌های تخصصی در خارج از شهر تبریز به منظور تجمیع مشاغل و خدمات خبر داد.

شهردار تبریز از آمادگی شهرداری برای احداث و ایجاد شهرک‌های تخصصی در خارج از شهر تبریز به منظور تجمیع مشاغل و خدمات خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع مدیران شهرداری ‌افزود: توسعه روزافزون شهر از یک سو و تمرکز ادارات و واحدهای خدماتی و شغلی متعدد در محدوده مرکزی و هسته اصلی شهر زمینه‌ساز بروز و افزایش مشکلات و چالش‌های متعدد به لحاظ ترافیکی و خدمات‌رسانی مطلوب شهری شده و تراکم ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان‌، مجتمع‌های پزشکی‌، مجموعه‌های آْموزشی و دیگر مجموعه‌ها در مرکز و هسته اصلی شهر‌، عملا امکان خدمات‌رسانی مطلوب مدیریت شهری به شهروندان را سلب کرده است.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تنها راه‌ برون رفت از این معضل بزرگ را ایجاد و احداث مجتمع‌ها و شهرک‌های تخصصی در خارج از حریم و محدوده مرکزی شهر و انتقال ادارات و دستگاه‌های دولتی و خدماتی‌، مجتمع‌های پزشکی‌، واحدهای آموزشی و برخی از مشاغل به این شهرک‌ها دانست و افزود: شهرداری تبریز این آمادگی را دارد تا در صورت تحویل زمین مناسب‌، نسبت به احداث و آماده‌سازی شهرک‌های تخصصی ادارات‌، شهرک پزشکی درمانی، شهرک آموزشی و شهرک مشاغل اقدام کنند.
مهندس نوین در بخش دیگری از سخنان خود اجرا و تحقق این امر را زمینه‌ساز کاهش مشکلات مدیریتی در محدوده و هسته مرکزی شهر و نیز کاهش بار ترافیکی این مناطق برشمرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری دیگر نهادها و مسوولان استانی این طرح عملیاتی شود.
وی در عین حال افزود: پیشنهادات و راه‌کارهای عملی و اجرایی این طرح از سوی شهرداری به مسوولان امر ارایه خواهد شد تا با همکاری تمامی دستگاه‌ها و در یک دوره زمانی مشخص نسبت به عملیاتی و اجرایی نمودن این طرح اقدام شود.
مهندس نوین در خاتمه اجرای این طرح را زمینه‌ساز رفع مشکلات فعلی مدیریت شهری در محدوده مرکزی شهر برشمرد.
شهردار تبریز گفت: خدمات شهرداری و موفق بودن یا نبودن این خدمات با شاخص رضایت‌مندی مردم قابل سنجش است و اقدامات مدیران و مجموعه شهرداری باید در راستای جلب رضایت حداکثری شهروندان تنظیم و تدوین شود.
نوین، خدمت به مردم را بزرگ‌ترین افتخار خود و تیم مدیریتی شهرداری برشمرد و افزود: شهرداری‌ها همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند و ما به‌عنوان یک نهاد غیر دولتی با استفاده از منابع مردمی، در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تلاش می‌کنیم.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه در نظام جمهوری اسلامی فرصت مناسبی برای خدمت به مردم فراهم شده است، خاطرنشان کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر فارغ از گرایش‌های سیاسی و جناحی با اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهری توانسته‌اند بیش از گذشته در مسیر ایجاد و تأمین رفاه و آسایش شهروندان حرکت کنند.
نوین، از مدیران و کارکنان مجموعه شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌های تابعه خواست تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و رفع مشکلات آنان در تمام حوزه‌ها به کار گیرند.


نوشته شده در   يکشنبه 29 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode