ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 28 آبان 1390     |     کد : 28493

فرانسوی‌ها تله‌کابین «میشو» مرند را احداث می‌کنند

شهردار مرند از انجام نفاهم‌نامه با شرکت فرانسوی در ایجاد تله‌کابین در منطقه گردشگری «میشو» خبر داد.

 
شهردار مرند از انجام نفاهم‌نامه با شرکت فرانسوی در ایجاد تله‌کابین در منطقه گردشگری «میشو» خبر داد.
سیدرضا هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مرند افزود: از نظر عقد تفاهمنامه با شرکت‌های داخلی و خارجی در سومین همایش سرمایه‌گذاری، استان آذربایجان‌شرقی رتبه دوم استانی را کسب کرد.
وی گفت: شهرستان مرند با قرار گرفتن در مسیر ترانزیت اروپا و آسیا از نظر اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف می‌تواند در ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغال نقش مهمی را داشته و دارد‌.
هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه در طول دو ماه در شهر مرند به همت شهرداری و حمایت‌های فرمانداری و شورای اسلامی شهر بیش از 84 طرح در بخش‌های مختلف عمرانی ـ خدماتی و فرهنگی به اجرا درآمده است و این را به عینه شهروندان محترم مرندی لمس می‌کنند و این طرح‌ها نیز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی همچنین اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی همچنین چند طرح بزرگ تفریحی را برای شهروندان مرندی خواسته به حق و تعالی بخشیدن به اهداف دولت عدالت محور در جامعه گفت: اگر برای آبادانی و توسعه شهر روزی به آن مرحله برسیم که کل شهر را خراب و دوباره آباد کنیم این کار را انجام خواهیم داد تا شهر مرند جایگاه اصلی خودش را در سطح استان و جذب گردشگران داخلی و خارجی پیدا کند.
شهردار مرند، از انجام نفاهمنامه بین چند شرکت داخلی و خارجی فرانسوی در ایجاد تله‌کابین در منطقه گردشگری «میشو» و «یوموری‌تپه»، طرح توسعه میدان گندم فروشان، راه‌اندازی ترمینال بزرگ مسافربری با خدمات و سرویس‌های بهداشتی، ایجاد مجتمع بزرگ تجاری، خدماتی و مسکونی در 21 طبقه، ایجاد پارک موتوری و توسعه ضلع شمالی ساختمان شهرداری قدیم خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح‌ها جمعاً یک‌هزار و 960میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
وی تصریح کرد: برای احداث و راه‌اندازی پارک ویژه بانوان اقدامات اولیه انجام یافته که با اتمام مطالعه، این طرح به زودی در شهر مرند آغاز خواهد شد.
هاشمی در ادامه افزود: شهرداری مرند با حضور توانمند خود در دومین دوره نمایشگاه جامع مدیریت شهری با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین فضای مناسب برای شناسایی توانمندی‌های شهر مرند در بین غرفه‌های شهرداری‌های استان نظر مسئولان استانی و بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بود.


نوشته شده در   شنبه 28 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode