ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 آبان 1390     |     کد : 28467

تبریز پذیرای مه خزری شد

ا ورود یک توده هوا از منطقه خزر، پدیده مه غلیظ آذربایجان شرقی به ویژه تبریز را فرا گرفته و موجب ایجاد اختلال در رفت و آمدهای برون شهری شده است.

 با ورود یک توده هوا از منطقه خزر، پدیده مه غلیظ آذربایجان شرقی به ویژه تبریز را فرا گرفته و موجب ایجاد اختلال در رفت و آمدهای برون شهری شده است.
مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز دراین رابطه گفت: به دنبال ورود یک سیستم هوا از سمت دریای خزر به استان موجب شده اکثر نواحی استان با مه غلیظ مواجه شود.
امیر شاهرخ حسنعلیزاده افزود: این سیستم هوا می‌تواند تا ارتفاع 1.5 کیلومتری از سطح زمین حرکت کند و چون آذربایجان شرقی در داخل این سیستم قرار گرفته اکثر نقاط استان به ویژه اتوبان تبریز - زنجان در منطقه هشترود، سراب - اردبیل با مه شدید مواجه است.
وی ادامه داد: این وضعیت تا روز یکشنبه بیست و هشتم آبان ادامه خواهد داشت و در این مدت در ارتفاعات بارش ضعیف برف و باران را شاهد خواهیم بود.
مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی گفت: از روز دوشنبه سی آبان با ورود یک سیستم هوا قوی، بارش برف و باران در استان آغاز می‌شود و از یک آذر با افت چهار تا پنج درجه‌ای را در استان مواجه خواهیم بود.
حسنعلیزاده ادامه داد: در این روز شاهد بارش سنگین برف در مناطق سراب و منطقه ارسباران را نیز شاهد خواهیم بود.
مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی همچنین دید افقی در تبریز را 50 متر، کمینه رطوبت در 24 ساعت گذشته را 70 درصد و پیشینه آن را در این مدت 98 درصد اعلام کرد و گفت: هوای تبریز در حال صفر درجه است.
گزارش خبرنگار فارس حاکی است، این پدیده جوی باعث شده شعاع دید به کمتر از 400 متر رسیده، رفت و آمد خودروها در محورهای مواصلاتی این استان کند و رانندگان به ویژه در محورهای کوهستانی را با مشکل مواجه کند.


نوشته شده در   جمعه 27 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode