ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 27 ارديبهشت 1388     |     کد : 2702

رهبر معظم انقلاب در اجتماع پرشور مردم مريوان:تكرار حرف غربي‌ها در دوران انتخابات مخالفت با تفكر "اسلامي- ايراني " است

حضرت آيت الله خامنه‌اي، از كساني كه در زمانهاي مختلف از جمله در دوران انتخابات براي جلب توجه مردم، به تكرار حرفهاي غربي‌ها مي‌پردازند، انتقاد كردند و افزودند: اينگونه حرفها هيچ امتيازي محسوب نمي‌شود بلكه مخالفت با تفكر و هويت "اسلامي- ايراني " به شمار مي‌آيد....

حضرت آيت الله خامنه‌اي، از كساني كه در زمانهاي مختلف از جمله در دوران انتخابات براي جلب توجه مردم، به تكرار حرفهاي غربي‌ها مي‌پردازند، انتقاد كردند و افزودند: اينگونه حرفها هيچ امتيازي محسوب نمي‌شود بلكه مخالفت با تفكر و هويت "اسلامي- ايراني " به شمار مي‌آيد.

به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پنجمين روز از سفر به استان كردستان، صبح امروز شنبه در اجتماع بسيار پرشور مردم مؤمن، پرمحبت و دلاور مريوان، "عزت ملي " را عاملي بسيار موثر در آينده درخشان ملت ايران خواندند و تاكيد كردند: اين آينده پرشكوه متعلق به جوانان است و با تكيه بر نسخه‌هاي " اسلامي، ملي و بومي " و پرهيز از نسخه هاي بيگانه محقق خواهد شد.

حضرت آيت الله خامنه اي در اين ديدار كه در استاديوم ورزشي زاگرس مريوان برگزار شد، مبارزه با بيگانگي را كه به دنبال تحقير و ذلت ملت هستند، زمينه ساز عزت ملي دانستند و خاطرنشان كردند: دشمنان اين سرزمين بزرگ، در پيشرفت و عظمت ايران اسلامي هيچ منفعتي براي خود نمي بينند بنابر اين هر نوع وابستگي به "نسخه هاي بيگانه نوشته " خلاف منافع ملي و تخريب كننده "استقلال و عزت و آباداني " كشور است.

رهبر انقلاب اسلامي ناتواني نظام سرمايه داري غرب را در مقابله با بحرانهاي اقتصادي، دليل روشني بر ضعف "شيوه هاي مديريتي كشورهاي غربي " دانستند و افزودند: مسئولان، ملت و به خصوص جوانان و انديشمندان در اين واقعيت، تامل و تدبر كنند.

ايشان اسلام ناب يعني اسلام "قرآن، سنت و اهل بيت " را مبنا و شكل دهنده نسخه اصيل حركت و پيشرفت ملت و نظام برشمردند و افزودند: ما كسي را به اسلام متحجر و تنگ نظرانه دعوت نمي كنيم، بلكه اسلامي كه ما آن را علاج دردها و تضمين كننده پيشرفت و تعالي كشور مي‌دانيم، اسلامي است كه انسان را به "تعقل و تفكر و تدبر " فرامي خواند و قادر است حركت تاريخي و پرشكوهي همچون انقلاب اسلامي را به وجود آورد.

حضرت آيت الله خامنه اي، از كساني كه در زمانهاي مختلف از جمله در دوران انتخابات براي جلب توجه مردم، به تكرار حرفهاي غربي ها مي‌پردازند، انتقاد كردند و افزودند: اينگونه حرفها هيچ امتيازي محسوب نمي شود بلكه مخالفت با تفكر و هويت "اسلامي- ايراني " به شمار مي‌آيد.

ايشان در بخش ديگري از سخنانشان كردستان و مريوان را سرزمين سرشار از "شكوه دلاوري و زيبايي طبيعي " و مالامال از "احساس محبت و وفاداري " خواندند و افزودند: اين منطقه را جزو نعمتها و بركاتي مي دانم كه پروردگار به كشور و نظام، اعطا كرده است.

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به سفر خود به مريوان و منطقه دزلي در سال 59 و در اوج حمله صدام بعثي به ايران افزودند: دشمنان پيشرفت ملت با اتكاء به عناصر مزدور و وابسته مي خواستند ميان مردم اين منطقه بسيار مهم و حساس با مردم ديگر مناطق كشور، دره اي عميق از بي اعتمادي ايجاد كنند اما كردستاني هاي مؤمن، غيور و وفادار، اين توطئه را به خوبي ناكام گذاشتند كه نسل جوان كشور و اين منطقه ، بايد با اين واقعيات عبرت آموز، به خوبي آشنا شود.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به حملات شيميايي و ديگر جنايات صدام، حوادث تلخ 8 سال دفاع مقدس در مناطق غربي از جمله كردستان را آزمايشگاه بزرگي براي اثبات فريبكاري و دروغ بودن ادعاهاي حاميان صدام و مدعيان حقوق بشر دانستند و افزودند: فراز و نشيب هاي سي سال "استقامت و پيروزي " ملت ايران، به عنوان درسهايي آموزنده براي جوانان تبيين شود تا وزن و ماهيت واقعي تبليغات امروز استكبار براي آنان روشن تر گردد.

حضرت آيت الله خامنه‌اي، اعتراف سياستمداران و سياست سازان دنيا را به جايگاه منطقه اي و جهاني جمهوري اسلامي ايران، نشانه اي از ثبات و اقتدار كشور برشمردند و افزودند: نظام اسلامي به فضل الهي در موقعيتي قرار گرفته كه مي تواند بر روي "طرحهاي بلند مدت پيشرفت و شكوفايي " متمركز شود.

ايشان سند چشم انداز 20 ساله را، راهنما، جهت دهنده و دستور كار حقيقي مسئولان قواي مختلف و دستگاههاي گوناگون دانستند و خاطرنشان كردند: براي دستيابي به اهداف اين سند بسيار معتبر و مهم، هم مسئولان و هم مردم وظايف سنگيني بر عهده دارند و بايد مراقب باشيم كه دشمنان پيشرفت كشور اذهان را به مسائل فرعي معطوف نكنند.

حضرت آيت الله خامنه اي با قدرداني از همت تحسين برانگيز مسئولان كشور براي حل مشكلات و كمبودها، به جلسه ديشب اعضاي هيئت دولت با ايشان اشاره كردند و افزودند: مسئولان دولت با شناخت دقيق از واقعيت ها، تصميمات خوبي براي مناطق مختلف كردستان از جمله مريوان اتخاذ كرده اند كه اميدواريم بطور كامل عملي شود.

حضرت آيت الله خامنه اي سرمايه گذاري صنعتي و كشاورزي در كردستان را كاري ضروري و زمينه ساز ايجاد اشتغال مولد دانستند و افزودند: متاسفانه برخي جوانان منطقه به علت نبود اشتغال كافي، براي معيشت خود به ناچار به راههاي غيرقانوني و غيرصحيح از جمله قاچاق روي مي آورند و اقتصاد كشور را به اين بليه و ويروس بشدت خطرناك مبتلا مي كنند.

ايشان تاكيد كردند: مشكل اشتغال در اين منطقه بايد با تلاش دولت، همكاري مردم و سرمايه گذاريهاي لازم حل شود تا جوانان مومن و خوب ما، از سر استيصال به راههاي غير مشروع روي نياورند.

رهبر انقلاب اسلامي، امنيت را شرط لازم براي سرمايه گذاري، توليد ثروت و پيشرفت خواندند و يادآوري كردند: دشمنان پيشرفت ملت، سعي مي كنند با ايجاد ناامني جلوي سرمايه گذاري در منطقه را بگيرند اما نيروهاي مقتدر جمهوري اسلامي به كمك مردم و "جوانان رشيد و وفادار منطقه " با عوامل ناامني بشدت برخورد مي كنند و به فضل الهي، مجال ايجاد هرگونه ناامني را از دشمنان سلب خواهند كرد.

رهبر انقلاب اسلامي، از جمله اهداف سفر به استان كردستان را جلب توجه مردم ساير مناطق كشور به منطقه "پر استعداد، سرسبز و زيباي " كردستان و گسترش ارتباطات عاطفي اقوام مختلف ملت اعلام كردند و افزودند: كرد، فارس، ترك، لر، بلوچ و همه اقوام اين سرزمين تاريخي، پيكره واحدي به نام ملت عظيم ايران را شكل مي دهند.

ايشان، در پايان سخنانشان ايستادگي ملت و پايبندي به شعارهاي انقلاب را بزرگترين پشتوانه كشور و دولت براي حركت و پيشرفت در عرصه هاي مختلف برشمردند و افزودند: اقتدار حقيقي ملت و نظام در گرو وفاداري مستمر به آرمان ها و شعارهاي انقلاب اسلامي است.

 

 

 

 


نوشته شده در   يکشنبه 27 ارديبهشت 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode