ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 9 شهريور 1390     |     کد : 24746

رهبر معظم انقلاب در ديدار مسوولان و اقشار مختلف مردم: شكوه و عظمت امت اسلامي در بازگشت به قدرت اسلام و اتكا به خداوندمتعال است

رهبر معظم انقلاب اسلامي، بيداري اسلامي در منطقه را؛ بازگشت مسلمانان به هويت اصيل اسلامي خود دانستند و تاكيد كردند: شكوه و عظمت امت اسلامي در بازگشت به قدرت اسلام و اتكا به خداوند متعال و شناخت تواناييهاي شگرف خود است.

 رهبر معظم انقلاب اسلامي، بيداري اسلامي در منطقه را؛ بازگشت مسلمانان به هويت اصيل اسلامي خود دانستند و تاكيد كردند: شكوه و عظمت امت اسلامي در بازگشت به قدرت اسلام و اتكا به خداوند متعال و شناخت تواناييهاي شگرف خود است.


به گزارش ايرنا، حضرت آيت الله خامنه اي امروز چهارشنبه در ديدار جمعي از مسوولان و قشرهاي مختلف مردم در حسينيه امام خميني (ره) با تأكيد بر اينكه بيداري اسلامي در منطقه و حضور مردم در صحنه براي به دست گرفتن سرنوشت خود، تجربه اي بسيار مهم و ارزشمند در تاريخ اسلام است، افزودند: حوادثي كه امروز در مصر، تونس، يمن، ليبي، بحرين و برخي كشورهاي ديگر در حال وقوع است، حوادثي تعيين كننده و سرنوشت ساز براي ملتهاي مسلمان است.
رهبر انقلاب اسلامي خاطر نشان كردند: اگر اراده ملتهاي اسلامي بر كساني كه سعي در مداخله در كشورهاي اسلامي دارند، غلبه پيدا كند، كشورهاي اسلامي تا مدتهاي طولاني، حركتي پيش رونده خواهند داشت.
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: اما اگر دنياي استكبار و سردمداران سلطه و صهيونيزم جهاني از جمله رژيم مستكبر و ظالم آمريكا، بتوانند بر اين امواج سوار شوند و مديريت صحنه را بدست بگيرند، قطعاً دنياي اسلام تا دهها سال دچار مشكلات بزرگ خواهد بود.
ايشان وظيفه امت اسلامي بويژه نخبگان سياسي و فرهنگي دنياي اسلام را براي جلوگيري از بروز چنين اتفاق ناگواري، بسيار مهم و حساس خواندند و تأكيد كردند: امروز، روز امتحان بزرگ كشورها و ملتهاي اسلامي است زيرا ملتهاي مسلمان به توانايي خود و قدرت شگرف و كارآئي آن، شناخت پيدا كرده اند.
رهبر انقلاب اسلامي، عملكرد ملت بزرگ ايران در سي سال گذشته را نمونه آشكاري از استقامت و بهره گيري از همه توان، در مسير صراط مستقيم برشمردند و افزودند: اكنون نتايج اين استقامت سي ساله آشكار شده و مقطع فعلي يكي از درخشان ترين مقاطع حيات تاريخي ملت ايران است.
حضرت آيت الله خامنه اي خاطر نشان كردند: در اين سي سال، نسلهاي پي در پي، با يك هدف و انگيزه در مقابل فشارهاي استكبار از جمله تحريم ها، و تهديدهاي نظامي، سياسي و امنيتي ايستادگي كردند و امروز ملت ايران، ملتي عزيز، مقتدر، پيش رونده، اميدوار به آينده و داراي چشم انداز روشني است.



نوشته شده در   چهارشنبه 9 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode