ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 25 مرداد 1390     |     کد : 24022

فرزين :حذف يارانه اقشار مرفه

محمدرضا فرزين ، دبير ستاد هدفمندي يارانه‌ها در حاشيه نشست امروز شوراي گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی گفت: موضوع حذف يارانه اقشار مرفه در حال بررسي است و كارهاي كارشناسي براي آن در حال انجام است.

مگر همه ما ايراني نيستيم؟
فرزين :حذف يارانه اقشار مرفه
جام جم آنلاين: محمدرضا فرزين ، دبير ستاد هدفمندي يارانه‌ها در حاشيه نشست امروز شوراي گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی گفت: موضوع حذف يارانه اقشار مرفه در حال بررسي است و كارهاي كارشناسي براي آن در حال انجام است.
به گزارش مهر، سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها هرگونه شایعه مبنی بر قطع پرداخت یارانه نقدی به اقشار مختلف مردم در ماههای آینده را تکذیب کرد و گفت: مبلغ یارانه نقدی با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها قطعا افزایش می یابد.

محمدرضا فرزین در حاشیه هشتمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی در جمع خبرنگاران گفت: دولت هیچگونه برنامه‌ای برای قطع پرداخت یارانه‌های نقدی به اقشار مختلف مردم ندارد و تنها قطع پرداخت یارانه به افراد مرفه در دستور کار است که تاکنون تصمیم نهایی در مورد آن اتخاذ نشده است و بررسی‌ها ادامه دارد.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها افزود: براساس مصوبه ستاد هدفمندي يارانه‌ها زمان واريز يارانه نقدي هفته دوم هر ماه خواهد بود اما روز واريز يارانه بسته به تصميم سازمان هدفمندي يارانه‌ها دارد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که فاز دوم اجرای قانون هدفمندشدن یارانه‌ها در کشور آغاز نشود، رقم پرداختی فعلی تغییری نخواهد داشت؛ اما با آغاز مرحله دوم اجرای قانون به طور قطع رقم یارانه افزایش خواهد یافت.

جام جم آنلاين: اما فرزين نگفت كه ملاك براي تشخيص اقشار مرفه چيست، آيا ملاك مانند همان طرح اوليه و نسنجيده خوشه بندي ها است كه اغلب كارمندان و كارگران جزو خوشه سه، اقشار مرفه قرار گرفتند در حالي كه واسطه ها و دلالان با درآمدهاي ميلياردي در خوشه يك و جزو اقشار محروم!

در هر حال سوال اصلي از آقاي فرزين و ساير مسئولان هدفمندي اين است ، مگر همه ما ايراني نيستيم؟


نوشته شده در   سه شنبه 25 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode