ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 24 مرداد 1390     |     کد : 23958

برخورد قاطع با مهندسان ناظر و كاركنان متخلف

مدير كل امور اجرايي كميسيون‌هاي ماده 100 با بيان اين كه نظارت بر آراي صادره كميسيون ماده 100 در 123 ناحيه شهر تهران انجام مي‌شود، گفت: در اين راستا با مهندسان ناظر و يا كاركنان متخلف برخورد مي‌شود.

جام جم آنلاين: مدير كل امور اجرايي كميسيون‌هاي ماده 100 با بيان اين كه نظارت بر آراي صادره كميسيون ماده 100 در 123 ناحيه شهر تهران انجام مي‌شود، گفت: در اين راستا با مهندسان ناظر و يا كاركنان متخلف برخورد مي‌شود.
به گزارش فارس، رضا نگهبان اظهار داشت: با تغيير سيستمي كه در نرم افزار كميسيون‌هاي ماده 100 مناطق انجام شد، آرا به طور دائم رصد و براي اجرا به نواحي ارائه مي‌شود.

وي با اشاره به سياست موفق ناحيه محوري در كاهش تخلفات ساختماني افزود: با اقدامات انجام شده، هم اكنون به جاي اين كه آرا در 22 منطقه اجرا شود در 123 ناحيه اجرا مي‌شود كه اين امر كاهش تخلفات ساختماني را به دنبال داشته است.

مديركل امور اجرايي كميسيون‌هاي ماده 100 شهرداري تهران تصريح كرد: در اجراي آرا هيچ تفاوتي ميان ارگان‌ها و سازمان‌هاي دولتي و ساير افراد وجود ندارد و در اين راستا برخورد با تخلفات ساختماني بزرگ و به اصلاح " دانه درشت " در اولويت قرار دارد .

وي با تأكيد بر اهميت اجراي تبصره ماده 7 در برخورد با تخلفات مهندسان ناظر و همچنين كاركنان متخلف شهرداري اظهار كرد: اعمال جدي تبصره ماده 7 نقش جدي در كاهش تخلفات ساختماني دارد و با فعال شدن اين تبصره با مهندسان ناظر و يا كاركنان شهرداري كه به هر شكل تخلف آنان در اجراي آراي ساخت و ساز محرز شود با جديت برخورد مي‌شود.

نگهبان تصريح كرد: براساس اين تبصره، افراد خاطي شهرداري مستقيماً به كميته انظباطي معرفي و تخلف آن‌ها مورد بررسي قرار مي‌گيرد و درصورت محرزشدن جرم، افراد خاطي به كميته تخلفات اداري معرفي مي‌شوند.

وي افزود: مهندسان ناظري نيز كه در انجام وظايف خود قصور كرده باشند نيز براي رسيدگي جرم به سازمان نظام مهندسي معرفي مي‌شوند تا به پرونده آنها رسيدگي شود .

به گفته مديركل امور اجرايي كميسيون‌هاي ماده 100، با فعال شدن و اجراي قاطع تبصره 7 تا كنون 11نفر از افراد متخلف در نيمه اول سال به حوزه‌هاي مربوطه براي رسيدگي معرفي شده‌اند.


نوشته شده در   دوشنبه 24 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode