ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 تير 1390     |     کد : 22476

روستاهاي آذربايجان‌شرقي صاحب كتابخانه مي‌شوند

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي آذربايجان‌شرقي گفت: در روستاهاي بالاي سه هزار و 500 خانوار استان كتابخانه عمومي احداث مي‌شود.

 مديركل كتابخانه‌هاي عمومي آذربايجان‌شرقي گفت: در روستاهاي بالاي سه هزار و 500 خانوار استان كتابخانه عمومي احداث مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از ملكان، حسن خدايي در جلسه مديران شهرستان ملكان از احداث كتابخانه دوم در شهر ملكان در 2 هزار و 200 مترمربع زيربنا خبر داد و اظهار داشت: عمليات اجرايي اين كتابخانه كه از مصوبات دور سوم سفرهاي رئيس جمهور به استان است به زودي آغاز مي‌شود.
وي افزود: زمين مورد نياز كتابخانه دوم شهر ملكان به همت شوراي اسلامي شهر، شهرداري و فرمانداري ملكان تهيه و در اختيار اين نهاد قرار گرفته و به محض تامين اعتبار مورد نياز عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.
خدايي ضمن قدرداني از خدمات قاسمي رئيس انجمن كتابخانه‌هاي عمومي و رحيم خاني مسئول اداره كتابخانه‌هاي عمومي ملكان اظهار داشت: خوشبختانه انجمن كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان ملكان به لحاظ اطلاع‌رساني و تعامل با دستگاه‌هاي دولتي از انجمن‌هاي فعال و پوياي استان به شمار مي‌رود و شايسته قدرداني است.
وي به برپايي نمايشگاه كتاب مهدويت به مناسبت نيمه شعبان در ملكان اشاره كرد و گفت: اين نمايشگاه از جمله اقدامات موثر و مفيد انجمن كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان ملكان است.

*افتتاح كتابخانه شهرهاي سيه‌رود، كوزه‌كنان و بناب جديد همزمان با هفته دولت
خدايي در ادامه از افتتاح كتابخانه شهرهاي سيه‌رود، كوزه‌كنان و بناب جديد همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: اين كتابخانه‌ها جزو مصوبات دور دوم سفرهاي هيئت دولت به استان بودند كه تقريبا تحويل موقت شده‌اند و اميدواريم در هفته دولت سال‌جاري افتتاح شوند.
مدير كل كتابخانه‌هاي استان آذربايجان‌شرقي با بيان اينكه كتابخانه عمومي كشكسراي نيز تا پايان‌سال افتتاح خواهد شد، افزود: همچنين از محل اعتبارات توانمندسازي سكونت‌هاي غيررسمي كتابخانه عمومي احمدآباد تبريز كه با حدود 750 مترمربع زيربنا در حال احداث است پايان سال‌جاري به بهره‌برداري مي‌رسيد.
وي به برنامه‌هاي فرهنگي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان آذربايجان‌شرقي در سال‌جاري نيز اشاره كرد و اظهار داشت: با هماهنگي استانداري استان از اين پس و به مناسبت‌هاي مختلف نمايشگاه‌هاي كتاب در شهرهاي استان برپا ميشود و مسابقات كتاب و كتابخواني برگزار مي‌شود.
وي برگزاري جلسات نقد و بررسي كتاب و محافل شعر و شعرخواني را از ديگر برنامه‌هاي فرهنگي ذكر كرد.

*تجهيز كتابخانه‌هاي آذربايجان شرقي
خدايي افزود: هم اكنون مسابقات كتاب و كتابخواني به صورت اينترنتي انجام مي‌شود و علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر و شركت در مسابقات به سايت‌هاي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور و استان مراجعه كنند.
وي با بيان اينكه امسال كتابخانه‌هاي عمومي استان تعمير و تجهيز خواهند شد، افزود: همچنين در روستاهاي بالاي سه هزار و 500 خانوار استان كتابخانه عمومي احداث مي‌شود.


نوشته شده در   شنبه 25 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode