ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 24 خرداد 1390     |     کد : 20949

مركز خريد جواهر تبريز به بهره‌برداري رسيد

پس از 17 سال انتظار و به همت شهرداري تبريز مركز خريد جواهر تبريز مدرن ترين مجموعه تجاري رفاهي شهر افتتاح و به بهره‌برداري رسيد.

 
خبرگزاري فارس: پس از 17 سال انتظار و به همت شهرداري تبريز مركز خريد جواهر تبريز مدرن ترين مجموعه تجاري رفاهي شهر افتتاح و به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، عمليات اجرايي مركز خريد جواهر تبريز از 17 سال قبل آغاز شده بود و بعد از سال‌ها ركود در اجراي پروژه از دو سال قبل با تلاش مجموعه شهرداري تبريز و تغيير وضعيت بار ديگر فعال شد و اين پروژه همزمان با سالروز ولادت امام محمد تقي (ع) افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
مركز خريد جواهر تبريز داراي بزرگ‌ترين و مدرن‌ترين امكانات موجود بوده و اين بازار داراي رستوران، سالن ورزشي، محل بازي كودكان، مغازه‌هاي مدرن و جديد، فضاهاي باز مناسب و نورپردازي منحصر به فرد است.
عليرضا نوين شهردار تبريز در اين مراسم گفت: عمليات اجرايي اين پروژه كه از دو دهه قبل آغاز شده و سال‌ها راكد مانده بود از دو سال قبل با تلاش مجموعه شهرداري تبريز با تغيير وضعيت بار ديگر فعال شد.
وي با اعلام اينكه مركز خريد جواهر تبريز داراي بزرگ‌ترين و مدرن‌ترين امكانات موجود است، تاكيد كرد: اين بازار داراي رستوران، سالن ورزشي، محل بازي كودكان، مغازه‌هاي مدرن و جديد ، فضاهاي باز مناسب و نورپردازي منحصر به فرد اجرا است.
نوين در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اهميت اين بازار در رونق اقتصادي شهر به عنوان يكي از زير ساخت‌هاي گردشگري تبريز خاطر نشان كرد: طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته انواع سوغات تبريز در اين بازار براي استفاده و خريد مسافران و گردشگران و شهروندان تبريزي ارائه خواهد شد.
شهردار تبريز همچنين اعلام كرد: شهرداري براي افتتاح و بهره‌برداري از 1100 ميليارد ريال طرح و پروژه عمراني خدماتي شهري در سه ماهه نخست سال جاري هدف گذاري كرده است.
وي خاطر نشان كرد: براي اين مجموعه مركز خريد جواهر تبريز با اعتباري بالغ بر 120 ميليارد ريال در مساحتي به وسعت 10 هزار متر مربع احداث شده است.


نوشته شده در   سه شنبه 24 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode