ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 7 مهر 1403     |     کد : 204575

حمایت مردم آذربایجان‌شرقی از مردم غزه و حزب‌الله لبنان

مردم ولایت‌مدار آذربایجان‌شرقی بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی جمعه‌های خشم از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان، زنان و مردم مظلوم فلسطین اعلام انزجار کرده و بر حمایت از جبهه مقاومت تأکید کردند.

 مردم ولایت‌مدار آذربایجان‌شرقی بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی جمعه‌های خشم از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان، زنان و مردم مظلوم فلسطین اعلام انزجار کرده و بر حمایت از جبهه مقاومت تأکید کردند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مردم ولایتمدار استان آذربایجان‌شرقی، امروز، ششم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی جمعه‌های خشم از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان، زنان و مردم مظلوم فلسطین اعلام انزجار کرده و بر حمایت از جبهه مقاومت تأکید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری‌اصل، نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی در این راهپیمایی با بیان اینکه جنایات اسرائیل منطقه را به سمت گسترش درگیری‌ها سوق می‌دهد، گفت: هدف اصلی رژیم صهیونیستی و به خصوص آمریکا در منطقه نه حزب‌الله لبنان و نه غزه بوده بلکه جمهوری اسلامی ایران است.

وی شرایط کنونی ایران را جنگی توصیف و اظهار کرد: اینکه عده‌ای تصور می‌کنند شرایط صلح را تجربه می‌کنیم اشتباهی محض است، چون هر چند امروز امنیت و آرامش در کشور را تجربه می‌کنیم، اما این مسئله ناشی از شهادت جوانان برومندی است که در جبهه‌های مقاومت جان خود را فدا می‌کنند.

مطهری‌اصل با بیان اینکه منطقه در آتش می‌سوزد، یادآور شد: اینکه آمریکا با تمام توان به کمک اسرائیل آمده تا آنها را از شکست نجات دهد، پیام‌های روشنی دارد و آن اینکه هدف اصلی آنها نه غزه و حزب‌الله لبنان که جمهوری اسلامی است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: کسانی که در این میان دم از صلح می‌زنند به هیچ عنوان معادلات و محاسبات منطقه را در نظر نمی‌گیرند و دشمنان مترصد ذره‌ای فرصت هستند تا انقلاب اسلامی و ملت ایران را نابود کنند. اما امروز به برکت رهبری‌های مقام ولایت و رشادت رزمندگان حزب‌الله و فلسطینی، قدرت دست جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است.


نوشته شده در   شنبه 7 مهر 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode