ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 10 مرداد 1403
چهارشنبه 10 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 مرداد 1403     |     کد : 204192

فراخوان پنجمین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی منتشر شد

پنجمین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی با هدف شناسایی و معرفی نویسندگان فعال و ارتقای سطح کیفی نشر استان، حمایت، تشویق و توسعه فرهنگ کتابخوانی...

ایسنا/آذربایجان شرقی پنجمین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی با هدف شناسایی و معرفی نویسندگان فعال و ارتقای سطح کیفی نشر استان، حمایت، تشویق و توسعه فرهنگ کتابخوانی، حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و متخصصان کتاب استان، کمک به ارتقای فرهنگ و هویت جامعه اسلامی و حمایت و تاکید بر اهمیت زبان ترکی به عنوان بخشی از فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی برگزار می‌شود.

این رویداد فرهنگی در دو بخش فارسی و ترکی و موضوعات دهگانه دیویی (کلیات، فلسفه و روان‌شناسی، دین، علوم اجتماعی، زبان، علوم خالص، علوم عملی، هنر و ورزش، ادبیات، تاریخ و جغرافیا) و کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

 ﻧﺎﺷﺮان، ﭘﺪﻳﺪآورﻧﺪﮔﺎن، ﻣﺘﺮﺟﻤﺎن و ﻣﺼﺤﺤﺎن می‌توانند دو ﻧﺴﺨﻪ از آﺛﺎر ﺧﻮد را ﻛﻪ ﺑﺮای اوﻟﻴﻦ ﺑﺎر در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ﻣﻨﺘﺸﺮ کرده‌اﻧﺪ ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه ﺑﺮگ اعلام وصول تا پانزدهم شهریورماه ۱۴۰۳ به آدرس تبریز، نرسیده به چهارراه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، معاونت فرهنگی و رسانه‌ای، گروه امور فرهنگی، دبیرخانه جایزه کتاب سال استانی ارسال نمایند.

گفتنی است آثار ارسالی می‌بایست برای نخستین بار در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ منتشر شده باشند ، کتاب‌ها کمک درسی و افست نبوده و دارای برگه اعلام وصول باشند.

همچنین می‌بایست کتاب در دو نسخه به دبیرخانه کتاب سال تحویل داده شود.

 این فراخوان ویژه نویسندگان آذربایجان شرقی بوده و ﻛﺘﺎب ﻫﺎی ﻧﻮﻳﺴﻨﺪﮔﺎن ﻏﻴﺮﺑﻮﻣی در ﺻﻮرﺗی داوری و ارزﻳﺎبی می‌ﺷﻮﻧﺪ ﻛﻪ ﻣﻮﺿﻮع و محتوای ﻛﺘﺎب درﺑﺎره اﺳﺘﺎن آذربایجان‌شرقی باشد.

همچنین آثاری داوری و ارزیابی می‌شوند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای azarsh.farhang.gov.ir یا در زمان مراجعه به دبیرخانه تکمیل نموده و به ‌همراه دو نسخه از کتاب به آدرس دبیرخانه ارسال نموده و یا به صورت حضوری تحویل دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجمین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی توسط اداره ﻛﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼمی اﺳﺘﺎن با همکاری معاونت اﻣﻮر ﻓﺮهنگی وزارت ﻓﺮﻫﻨﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼمی و ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﻛﺘﺎب و ادبیات ایرانیان برگزار می‌شود.


نوشته شده در   سه شنبه 9 مرداد 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode