ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 10 تير 1403
يکشنبه 10 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 تير 1403     |     کد : 203970

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

همه برای ایران قوی و سرفراز می‌آییم

با آغاز رای‌گیری در تمام حوزه‌های کشور مردم از تمام شهرها و روستاها با هر قومیتی برای انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری پای صندوق‌های رای آمده‌اند.

ایسنا/تهران با آغاز رای‌گیری در تمام حوزه‌های کشور مردم از تمام شهرها و روستاها با هر قومیتی برای انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری پای صندوق‌های رای آمده‌اند.

«همانطور که از مسئولین انتظار داریم به خوبی به وظایف خود عمل کنند، باید در خصوص حضور در انتخابات و رایی که به صندوق می اندازیم نیز احساس مسئولیت کنیم.باید به وظیفه خود عمل کنیم تا در ادامه، مطالبه گری کنیم. باید با انتخاب یک فرد اصلح، آینده خوب و درخشانی را برای کشور رقم بزنیم»؛ این گفته‌های فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بود که با آغاز رای گیری از مردم خواست پرشور و نه برای حالا برای برای آینده فرزندانمان به میدان انتخابات وارد شویم.

امسال با وجود گرمای تابستان گروه‌های بسیاری از احزاب و گروه‌های مختلف از روزهای قبل مردم را به شرکت فراخواندند، امسال با دلی غمبار از فقدان رئیس‌جمهوری که برای مردم خدمت و و در راه خدمت به مردم شهید شد.

 این ایام شاهد روزهای همایش، میزگرد، مناظره، جلسه، هم اندیشی و نشست های صمیمانه، از جانب کاندیداها با اقشار مختلف مردم بودیم، از نمایندگان اتحادیه‌های کارگری و کارمندی و صنوف گرفته تا دانشجو و غیره، خلاصه همه به دنبال جایگاه و سهم خود در دولت آینده‌اند که البته ماحصل این نشست‌ها هم نهایتا در قالب شعارهایی خلاصه می شود که هر چهار سال یک بار بر سر زبان ها می‌افتد و اندکی بعد از وقوع واقعه دچار استحاله می‌شود و جای خود را به واقع بینی و غنیمت شمردن وضع موجود می‌دهد.

مردم در استان‌های مختلف امروز از اوایل صبح برای رای خود به حوزه‌های رای‌گیری رفته و انتخاب خود را ثبت کردند؛

ویدیو/ حضور گرم مردم پای صندوق‌های رای در شهرهای مختلف

مردم شهرهای مختلف کشور امروز با حضور پای صندوق‌های رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بار دیگر نشان دادند که آنها از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند و این شور انتخاباتی نشان‌دهنده تجلی مردم‌سالاری، قدرت و اقتدار ملی است.

آذربایجان شرقی

مردم تبریز صبح امروز ۸ تیر ۱۴۰۳ از ساعات اولیه آغاز رای گیری  در پای صندوق‌های اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند.

همه برای ایران قوی و سرفراز می‌آییم

آذربایجان غربی

تکاپوی انتخابی اصلح برای آینده کشور

خبرنگار ایسنا در آذربایجان غربی از ساعات اولیه شروع چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم شهر ارومیه در شعبات اخذ رأی از حال و هوای امروز گزارش می‌دهد.  

با وجود اینکه هنوز زمان رسمی رأی‌گیری آغاز نشده بود مردم غیور و ولایی ارومیه، صبح امروز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در صفوفی منظم پشت در مصلی امام خمینی شهر ایستاده بودند تا بار دیگر با لبیک به فرمان رهبر انقلاب و حضور در انتخابات، برگ زرین دیگری برافتخارات استان بیفزاید و دشمنان نظام را بار  دیگر ناامید کنند.  
رضا احدزاده ۶۸ ساله پس از اینکه رأی خود را به صندوق انداخت به ایسنا گفت: صبح زود آمدم تا به تکلیف خود زودتر عمل کنم، چرا که رهبر معظم انقلاب چندین بار در سخنان خود مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کردند.  

یک دانشجو به ایسنا گفت: انتخابات اصل مهمی است و مشارکت در این امر مهم برای داشتن کشوری رو به پیشرفت واجب است.

اردبیل

نایب دبیر اتحادیه علمی روان شناسی: مراقب سلامت روان اجتماع در هیاهوی شعارهای انتخاباتی باشیم

کارشناس آسیب‌های اجتماعی بهزیستی و نایب دبیر اتحادیه علمی روان شناسی و مشاوره کشور در خصوص سلامت روان اجتماع در هیاهوی شعارهای انتخاباتی مطالبی مطرح کرد.

مجید زارعی ۸ تیر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: وجه ممیز نظام‌های سیاسی دموکراتیک از غیر دومکراتیک را "میزان و فرایند مشارکت سیاسی" تعیین می‌کند و نوع شعار و محتوای آن، بستر مشارکت شهروندان را برای خلق این مهم به همراه دارد.

البرز

اعلام شعب مناسب برای مشارکت شهروندان البرزی دارای معلولیت در انتخابات

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: ۵۱ شعبه مناسب سازی شده اخذ رأی برای افراد دارای معلولیت، جانبازان و سالمندان در استان البرز در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، وجیهه محمدی فلاح روز جمعه هشتم تیرماه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز همزمان با سراسر کشور گفت: برای رفاه حال افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان شعبات اخذ رأی مناسب‌سازی شده در تمامی شهرستان‌های استان تعیین شده است.

اصفهان

سرپرست فرمانداری کاشان: انتخابات، آزمون بزرگ مردم‌سالاری است

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: عزت و سربلندی کشور در همه عرصه‌ها وابسته به حضور آگاهانه و پرشور مردم در صحنه است و امیدواریم مردم در اولین زمان ممکن به شعبه‌های رأی‌گیری مراجعه کنند.

ایلام

ایلامی‌ها در صف‌های شعب اخذ رأی از دلایل حضور خود در انتخابات گفتند

همزمان با سراسر کشور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح در استان ایلام آغاز شده و مردم از ساعات نخست رأی‌گیری، با حضور در شعب‌ در تعیین سرنوشت کشور شرکت کردند.

گزارش‌ها از بیش از ۶۰۰ شعبه اخذ رای در استان حاکی از حضور خوب و تأثیرگذار مردم ایلام برای انتخاب اصلح در این انتخابات است. خبرنگار ایسنا با حضور در تعدادی از شعب اخذ رای در سطح شهر ایلام و گفتگو با مردم و شاهد شور و شوق رای‌دهندگان در صف‌های شعب بود.

خبرنگار ایسنا با حضور در تعدادی از شعب اخذ رای در سطح شهر ایلام و گفتگو با مردم و شاهد شور و شوق رای‌دهندگان در صف‌های شعب بود.
«امیرعلی صاحب‌نظر» ۳۰ ساله که شغل آزاد دارد و با خانواده در صف رأی شعبه مدرسه توحید شهر ایلام ایستاده است به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بچه‌های ما با وجود اینکه به سن رأی دادن نرسیده‌اند، اما شور و شوق زیادی برای حضور در شعبه داشتند.
وی افزود: صبح زود مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان رای دادند، ما هم وظیفه خود دانستیم که حضور پیدا کنیم و رأی بدهیم.

بوشهر

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب: انتخابات مظهر اقتدار بین‌المللی و قدرت سیاسی ایران در دنیاست

 امیر سرتیپ دوم کلهری حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی خواند و گفت: انتخابات مظهر اقتدار بین المللی و تعیین کننده قدرت و مقبولیت سیاسی ایران در خاورمیانه و دنیاست.

تهران

رؤسای ادارات شهرستان پردیس با حضور در شعبه اخذ رای آرای خود را صندوق انداختند

مدیران و مسئولان شهرستان پردیس اعضای شورای تامین و هیات اجرایی انتخابات همراه با امام جمعه شهرستان در اولین ساعت آغاز رأی‌گیری با حضور جمعی در شعبه فاز ۹ پردیس رای خود را به صندوق انداختند.

چهارمحال و بختیاری

مشارکت مردم شهرستان اردل در انتخابات مطلوب است

فرماندار اردل گفت: مشارکت خوبی را در سطح شهرستان اردل شاهدیم و امیدواریم همچون سایر انتخابات‌ها، تا پایان ساعت رای گیری شاهد مشارکت بالای مردم شهرستان باشیم.

مشارکت بالای مردم شهرستان فرخشهر در انتخابات

فرماندار فرخشهر گفت: مشارکت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نسبت به انتخابات مجلس که سال گذشته در سطح شهرستان برگزار شد بالاتر خواهد بود.

خراسان جنوبی

کشور برای خلق یک حماسه دیگر آمادگی کامل دارد

استاندار خراسان جنوبی گفت: با شهادت آیت الله رئیسی ما شاهد برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری هستیم، امروز کشور برای خلق یک حماسه دیگر آمادگی کامل دارد.
حضور بانوی ۹۶ ساله خضری دشت بیاض در پای صندوق های رای
حضور بانوی ۹۶ ساله خضری دشت بیاض در پای صندوق های رای

خراسان شمالی

دعوت علمای اهل تسنن از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری

علمای اهل تسنن در استان خراسان شمالی از مردم و به‌خصوص اهل تسنن دعوت کردند تا با حضور در پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، فرد اصلح خود را انتخاب کنند.

۱۹ صندوق سیار آرای مردم خراسان شمالی را جمع‌آوری می‌کنند

سرپرست اداره کل امور عشایری خراسان شمالی گفت: ۱۹۸ صندوق سیار برای جمع‌آوری آرای عشایر استان برپا شده است.

همه برای ایران قوی می‌آییم

همه باید بدانند که انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است.

إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلی أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ اللَّهَ نِعِمّا یَعِظُکُم بِهِ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعًا بَصیرًا (سوره مبارکه نساء آیه ۵۸)خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید به عدالت داوری کنید. خداوند، اندرزهای خوبی به شما می‌دهد، خداوند، شنوا و بیناست.

ما وارثان نسلی هستیم که سال‌ها خون دل خوردند و آرزوی مشارکت در قدرت سیاسی و اداره کشور را داشتند. با تلاش جوانان سرزمینمان و با انقلاب اسلامی که انقلاب نور بود آرزوهای دست‌نیافتنی تبدیل به واقعیت شد و امروز مردم هستند که اداره کشور را بدست گرفتند و همه ارکان نظام سیاسی را انتخاب می‌کنند و در دنیا مردم سالاری دینی را به معنای حقیقی به منصه ظهور رسانند.

خراسان رضوی

رئیس ستاد انتخابات استان: حرم مطهر رضوی شلوغ‌ترین شعبه أخذ رای در خراسان رضوی است

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تا این لحظه حرم مطهر رضوی شلوغ‌ترین شعبه اخذ رای بوده است.

خوزستان

فرماندار خرمشهر: ‌شور و نشاط در شعبه‌های رای‌گیری وجود دارد

 فرماندار خرمشهر گفت: فرآیند انتخابات به خوبی در حال انجام است و شور و نشاط اولیه در شعبه‌ها وجود دارد.

مسعود خواست‌خدایی در گفت‌وگو با ایسنا با گرامیداشت یاد شهدای خدمت اظهار کرد: مردم خرمشهر قهرمان، یاد و خاطره شهید رئیسی و زحمات این خادم بی‌منتشان را فراموش نمی‌کنند.  

فرماندار: حضور اهوازی‌ها در شعبه‌های رای‌گیری از اول صبح/ مردم قبل از گرم شدن هوا رای بدهند

فرماندار اهواز گفت: استقبال مردم اهواز از انتخابات تاکنون بسیار خوب و پرشور بوده است و انتظار نداشتیم شعب اول صبح اینقدر شلوغ باشند.

زنجان

امام‌ جمعه زنجان: مشارکت حداکثری در انتخابات، اقتدار ملی را افزایش می‌دهد

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ثمرات بسیار ارزشمندی برای کشور دارد و اقتدار ملی را افزایش خواهد داد.

فارس

‌ شهردار شیراز: مردم با حضور در انتخابات به ادامه راه شهید رئیسی رأی می‌دهند

شهردار شیراز معتقد است که مردم با حضور پررنگ و با بصیرت خود در حقیقت به ادامه شهید آیت‌الله رئیسی رأی می‌دهند.

قم

امروز قطعا برنده انتخابات مردم هستند

استاندار قم گفت: امروز به خواست خدا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باشکوه و با صلابت برگزار خواهد شد و نتیجه آن قطعاً به نفع مردم و نظام است.

آیت‌الله مکارم شیرازی رأی خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله مکارم شیرازی با حضور در پای صندوق اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأی خود را به صندوق انداخت.

آیت‌الله نوری همدانی رأی خود را به صندوق انداخت

آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

قزوین

«ایرانم» زیر سایه مشکلات، همیشه دوستت دارم

در میان بالا و پایین زندگی و دغدغه‌های فردی و اجتماعی باز هم این ما هستیم که تغییر در احوال خود، جامعه و کشورمان ایجاد خواهیم کرد.

کنارم خانم کهنسالی نشسته است و تسبیح می‌چرخاند، خیال می‌کنم بیشتر حواسش پی تسبیحش باشد تا خطبه‌های امام جمعه شهرمان، آیت‌الله عابدینی در خطبه‌ها اول به ویژگی‌های شهید رئیسی اشاره می‌کند، من هم یادداشت برمی‌دارم که نگاهم حرکت دست پیرزن را دنبال می‌کند، با گوشه روسری‌اش چشم‌های نمناکش را پاک می‌کند، معلوم می‌شود قضاوتم اشتباه است.

از او می‌پرسم رأی می‌دهید؟ می‌گوید: «نعمت خدا را از دست داده‌ایم، معلوم است که رأی میدهم! (به نظرم حتی از سؤالم ناراحت شده) آقای رئیسی جانش را برای این مملکت داده، من رأی خود را ندهم؟»

سمنان

از هیچ نامزدی حمایت نکردم و به انتخاب هوشمندانه مردم باور دارم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، مردم این استان را به خلق یک حماسه دیگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری فراخواند و گفت: از هیچ نامزدی حمایت نکرده و به انتخاب هوشمندانه مردم باور دارم.

سیستان‌وبلوچستان

۲۰۰ هزار رأی اولی سیستان و بلوچستان در کارزار انتخاباتی

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یک هزار و ۸۳۰ شعبه اخذ رای در استان ایجاد شده و بیش از ۴۵ هزار نفر به برگزاری انتخابات کمک می‌کنند، گفت: بیش از ۲۰۰ هزار نفر رای اولی در استان داریم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۶ درصد از رای دهندگان را تشکیل داده بودند.

آغاز خلق حماسه شیعه و سنی در پایتخت وحدت

همزمان با سراسر کشور، چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در سیستان و بلوچستان، آغاز شد.

شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در آغازین ساعات رای‌گیری با مشارکت گسترده در انتخابات، وحدت همیشگی خود را به جهانیان نشان داده و همچون گذشته با هر برگ رای تجدید بیعت‌شان با آرمان‌های انقلاب و اسلام را اعلام کردند.

کردستان

شارکت حداکثری، انتخاب اصلح

فرماندار سنندج: حضور کردستانی‌ها در پای صندوق‌های رای تحسین برانگیز است

فرماندار سنندج در خصوص رصد حضور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: حضور مردم در ساعات اولیە شروع فرایند رای‌گیری تحسین‌برانگیز است.

کرمان

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری- کرمان

 صبح امروز ۸ تیر ۱۴۰۳ مردم کرمان  همزمان با سراسر کشور در محل اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه: ‌امروز روز خلق حماسه دیگری توسط مردم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید با حضور گسترده و انتخاب اصلح، یک حرکت بزرگ و ماندگار را برای پیشرفت کشور رقم بزنیم.

استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید با حضور گسترده و انتخاب اصلح، یک حرکت بزرگ و ماندگار را برای پیشرفت کشور رقم بزنیم.

کهگیلویه‌وبویراحمد

استان کهگیلویه و بویراحمد آماده خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، بیان کرد: شرکت‌های برق و مخابرات تدابیر لازم را برای پایداری شبکه برق و مخابرات استان اندیشیده‌اند و همه عوامل امنیتی، قضایی و انتظامی پای کار هستند که به عنوان امانت‌دار مردم این انتخابات را فردا برگزار کنند و امیدواریم با حضور باشکوه و پرشور مردم در انتخابات ضمن مشارکت بالا حماسه آفرینی کنند.

گلستان

گلستان رتبه دوم کشوری در آغاز فرآیند رأی‌گیری را کسب کرد

رئیس ستاد انتخابات استان از کسب رتبه دوم کشوری در آغاز فرایند رای گیری توسط گلستان خبر داد.

جانباز ۷۰ درصد کلاله‌ای رای خود را به صندوق انداخت

رحمان حسنی جانباز ۷۰ درصد گلستانی رای خود را صندوق رای انداخت.

رحمان حسنی جانباز سرافراز گلستانی ساکن شهرستان کلاله  صبح جمعه هشتم تیرماه در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات امروز سنگر دیگری برای دفاع از کشور است و نباید این سنگر را خالی کنیم.

گیلان

حضور گرم و پرشور مردم رودسر در شعب اخذ رأی

فرماندار رودسر با اشاره به استقبال گرم و پرشور مردم شهرستان رودسر برای شرکت در انتخابات از همین ساعات اولیه، افزود: امیدواریم تا ساعات پایانی روز انتخابات نیز شاهد همین شور و حرارت باشیم.

حضور مردم در انتخابات در شهر ساحلی بندرانزلی

از ساعات اولیه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، شاهد حضور پرشور شهروندان شهر زیبا و ساحلی بندرانزلی در پای صندوق های رای هستیم.

هر کدام از اهالی این شهر زیبای ساحلی با در نظر گرفتن کاندیدای مورد نظر خود در شعب اخذ رای حاضر شده و با انداختن برگه رای در صندوق، سهم خود از نقش آفرینی در آینده ایران مقتدر را ایفا می‌کنند.

محمود محمودی خمیران که متولد ۱۳۲۵ است، در گفت‌وگو با ایسنا می‌گوید: بازنشسته نظامی هستم و در همه انتخابات ها شرکت کرده ام و امروز نیز برای انتخاب رئیس جمهور آمده‌ام.

بستر انتخابات پرشور و سالم در شهرستان مرزی آستارا فراهم است

فرماندار آستارا گفت: زمینه برگزاری انتخابات پرشور، سالم و قانونمند در این شهرستان مرزی استان گیلان فراهم است و حضور چشمگیر مردم، پشتوانه‌ای بزرگ برای نظام اسلامی و زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

فعالیت ۱۰۰ درصدی شعب اخذ رای در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حضور ما در پای صندوق های رای عمل به تکلیف الهی است، گفت: در انتخابات ۲ مسئله قابل توجه بوده که شامل اصل حضور مردم، جوانان و کسانی که شرایط رای دادن را دارند، پای صندوق رای است و مورد دوم هم انتخاب اصلح است و باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند ۴ سال سکاندار امور کشور باشد.

لرستان

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری در کوهدشت

مردم کوهدشت، صبح امروز ۸ تیر ۱۴۰۳ از ساعات اولیه آغاز رای گیری  در پای صندوق‌های اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند.

مرکزی

یکی از بزرگترین‌ دستاوردهای انقلاب، در صحنه بودن مردم است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بزرگترین‌ دستاوردهای انقلاب، حضور و در صحنه بودن مردم است.

امانت‌داری آراء مردم، مورد تاکید هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی است

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: تک تک آرای مردم، امانت است و این مهم مورد تاکید شبکه هفت هزار نفری ما در سطح استان مرکزی است.

مازندران

برگزاری انتخابات در ۵۹ شعبه اصلی و۶۸۶ شعبه سیار در مازندران

استاندار مازندران  با اعلام اینکه ۵۹ شعبه اصلی رای در مازندران فعال است، گفت: شعبات اخذ رای در مناطق سیل‌زده مازندران بدون مشکل در حال رای گیری هستند.

فرماندار نوشهر : شرکت در انتخابات به حفظ اقتدار و وحدت کمک می‌کند

 استاندار مازندران  با اعلام اینکه ۵۹ شعبه اصلی رای در مازندران فعال است، گفت: شعبات اخذ رای در مناطق سیل‌زده مازندران بدون مشکل در حال رای گیری هستند.

امام جمعه ساری: رای مردم دشمن را ناراحت می‌کند

امام جمعه ساری گفت: حضور مردم می‌تواند مشروعیت نظام را تثبیت و تائید کند و برای دشمنان این مسئله شکننده است.

هرمزگان

حضور مردم در انتخابات منشاء برکت برای کشور است

استاندار هرمزگان با حضور در صف رأی دهندگان مسجد فاطمیه بندرعباس، رأی خود را به صندوق انداخت و حضور مردم را منشاء برکت برای کشور دانست.

 مهدی دوستی بعد از انداختن رأی خود در صندوق، در جمع خبرنگاران گفت:حضرت آقا امروز در ساعات اولیه رأی‌گیری فرمودند که قوام و عزت کشور منوط به حضور و مشارکت مردم در انتخابات است.

وی افزود: می‌خواهم سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب را با صبحت‌های امام رحمة‌الله در مردادماه ۱۳۵۹ قیاس کنم که ایشان نیز فرمودند:« جنگ، جنگ اراده‌هاست و آبروی ما در گرو این جنگ است»، فکر می‌کنم این قیاس که یک روز عزت و آبروی کشور در دفاع از سرزمین در جبهه‌های جنگ شد و یک روز پای صندوق رای؛ نشان از اهمیت آمدن و حضور مردم دارد.

همدان

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است

فرماندار درگزین گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور و نقش بر آب شدن و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است.

زنان همدانی وفادار به انقلاب و نظام

صف به کندی پیش می‌رود و با وجود گرمای هوا اما بانوان با جان و دل همراه همسر و فرزندانشان در انتخابات ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند تا شاهد تحولی بزرگ از جنس خدمت به مردم میهن باشند.

بانوان این مرز و بوم از آن زمان که فرزندان، همسران و پدرانشان را از زیر قرآن رد کرده و آب حیات بر گام‌های استوار آنان برای مبارزه و حضور در جبهه حق و باطل می‌ریختند دانستند و نشان دادند که این انقلاب بدون وجود و حضورشان در هیچ عرصه‌ای موفق نخواهد بود.

یزد

استاندار یزد در مهریز: شور انتخاباتی در استان قابل قبول و چشمگیر است

استاندار یزد در بازدید از شعب اخذ رای در مهریز شور انتخاباتی در تمام نقاط استان را قابل قبول و چشمگیر خواند و ابراز امیدواری کرد که گزینه‌ای اصلح و شایسته‌ با بیشترین شباهت‌ها به شهید جمهور انتخاب شود.


نوشته شده در   جمعه 8 تير 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode