ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 11 فروردين 1403     |     کد : 203310

استاندار آذربایجان شرقی:

تحکیم خانواده در جامعه باید اولویت تمام اقدامات فرهنگی باشد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تحکیم خانواده در جامعه باید اولویت تمام اقدامات فرهنگی باشد، چون که خانواده ای با بنیان قوی همچون دژی مستحکم در برابر انحرافات و تهدیدها خواهد ایستاد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تحکیم خانواده در جامعه باید اولویت تمام اقدامات فرهنگی باشد، چون که خانواده ای با بنیان قوی همچون دژی مستحکم در برابر انحرافات و تهدیدها خواهد ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی ظهر جمعه در نشست با تشکل‌های دینی مرتبط با اداره کل تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: توفیقات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و ملی در این است که از خانه‌ها و به صورت چهره به چهره آغاز شده و اگر به دنبال حفظ این انقلاب هستیم باید توجه کنیم که این ویژگی در جامعه نشر یابد و بنیان خانواده تحکیم شود.

وی اضافه کرد: دشمن نیز با شناخت این ویژگی مهم دقیقاً آن را هدف گرفته و بر همین اساس تحکیم خانواده در جامعه باید اولویت تمام اقدامات فرهنگی باشد، چون که خانواده‌ای با بنیان قوی همچون دژی مستحکم در برابر انحرافات و تهدیدها خواهد ایستاد.

استاندار آذربایجان شرقی محوریت مساجد را دیگر اولویت اقدامات فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: بسیاری از دستاوردهایی که در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و به طور کلی در بیش از چهار دهه عمر نظام جمهوری اسلامی ایران به دست آمده، نتیجه محوریت مساجد و نیز تمسک به اهل بیت بوده اند.

رحمتی گفت: اگر به دنبال حل معضلات اجتماعی هستیم باید توجه ویژه ای به رابطه امام و ماموم با محوریت مساجد داشته باشیم چرا که به فرموده معصومین احیای دین و معارف الهی و انتقال محاسن و کلام اهل بیت (ع) به عموم مردم مایه نزول رحمت الهی بر عمل کنندگان به این فریضه بوده و وظیفه مهمی است که امروز بر دوش روحانیت و تشکل‌های دینی و مذهبی است.

وی افزود: امیدواریم با همراهی همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شاهد تحولی اساسی در حوزه فرهنگی و اجتماعی با هدف تقویت ایمان و امیدآفرینی به عنوان دو موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری باشیم.


نوشته شده در   شنبه 11 فروردين 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode