ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 9 بهمن 1402     |     کد : 202854

به مناسبت سالگرد قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز؛

۲۵۰۰ نفر از مردم آذربایجان شرقی به دیدار رهبری می روند

مسئول کمیته اجرایی دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب گفت: امسال به مناسبت چهل و ششمین سالگرد قیام خونین ۲۹ بهمن مردم تبریز،۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان به دیدار رهبری می‌روند.

مسئول کمیته اجرایی دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب گفت: امسال به مناسبت چهل و ششمین سالگرد قیام خونین ۲۹ بهمن مردم تبریز،۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان به دیدار رهبری می‌روند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن استوار آذر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته نخستین جلسه هماهنگی این دیدار برگزار شد و بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی زمان این دیدار مشخص شده، بر این اساس برای برگزاری باشکوه و هماهنگی بیشتر ۶ کمیته اجرایی، امنیتی، پشتیبانی، اعزام، فرهنگی و فضای مجازی و اصناف و بازاریان پیش بینی شد.

وی افزود: امسال نیز قرار بر این است که تعداد محدودی از مردم آذربایجان شرقی به نمایندگی بیش از چهار میلیون جمعیت این استان با مقام معظم رهبری دیدار کنند و همه ساله این دیدار شور و اشتیاق خاصی را در آذربایجان شرقی ایجاد می‌کند.

استوار آذر ادامه داد: دیدار ۲۹ بهمن مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری از بیست سال پیش تاکنون با هدف تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان و شهدای این قیام برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: امسال نیز این دیدار پرشورتر از سال‌های قبل و در آستانه انتخابات، مردم آذربایجان به فرمایشات رهبری گوش جان خواهند سپرد تا بار دیگر با لبیک گویی به فرموده‌ها و توصیه‌های معظم له نقش خود را در تحقق آرمان‌های انقلاب و شرکت گسترده در انتخابات ایفا کنند.

مسئول کمیته اجرایی دیدار مردم آذربایجان در ۲۹ بهمن یادآور شد: شعر حماسی برای قرائت دسته جمعی در محضر رهبر معظم انقلاب نیز آماده شده است.

 


نوشته شده در   دوشنبه 9 بهمن 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode