ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 27 آبان 1402     |     کد : 202279

امام جمعه تبریز:

جنایات وحشیانه‌ی اسرائیل جامعه‌ی جهانی را بیدار کرده است

امام جمعه تبریز گفت: جنایات وحشیانه‌ی اسرائیل جامعه‌ی جهانی را بیدار کرده است، اگر روزی ایران تنها حامی این کشور بود اکنون همه‌ی جهان بیدار شده و ذات رژیم صهیونسیتی را شناخته و در کنار مردم فلسطین است‌.

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: جنایات وحشیانه‌ی اسرائیل جامعه‌ی جهانی را بیدار کرده است، اگر روزی ایران تنها حامی این کشور بود اکنون همه‌ی جهان بیدار شده و ذات رژیم صهیونسیتی را شناخته و در کنار مردم فلسطین است‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه‌ی تبریز اظهار کرد: ۴۰ روز از آغاز جنگ بر علیه غزه گذشته است، صهیونیست‌ها طی این مدت دست به جنایات وحشتناکی، نظیر حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زدند.

وی ادامه داد: حمله‌ی وحشیانه به بیمارستان شفا یک شکست و بی آبرویی و عمل ضد انسانی برای اسرائیل بود.

آل هاشم بیان کرد: هم اکنون بنابر خبری که به گوشمان رسیده بمباران توسط رژیم صهیونسیتی در غزه در حال اجرا است، این جنایات وحشیانه جامعه‌ی جهانی را بیدار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نمونه‌های این بیداری در راهپیمایی‌های حمایتی غزه و ضد اسرائیل را در کشورهای اروپایی مشاهده می‌کنیم همه باید یک صدا این جنایات را محکوم کنیم زیرا جنگ علیه غزه تضعیف کننده‌ی حقوق انسان است.

وی عنوان کرد: علارغم اینکه ملت‌های مختلف در خیابان‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه حضور دارند اما دولت‌ها در این عمل دچار تردید و دودلی هستند، دولت‌ها باید بدانند که سکوت در برابر این جنایات موجب بی آبرویی ملت‌ها است.

وی بیان کرد: من از آقای رئیسی و وزیر امور خارجه‌ی کشور تشکر می‌کنم که آنگونه که لازم است از مردم مظلوم غزه حمایت کرده‌اند و از مسئولین مردم ترکیه و آذربایجان نیز به دلیل عملکرد خوبشان در جریان غزه تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب، بیان کرد: سالروز ولادت حضرت زینب(س)، اسوه‌ی ایثار، محبت، فداکاری و شجاعت و روز پرستار را به مناسبت ولادت این حضرت به تمامی مسلمانان تبریک می‌گویم.

وی افزود: حضرت زینب(س) حسین دوم با پوشش یک زن است که در صحنه‌ی عاشورا فداکاری کرد همچنین در این روز به روح ۲۰ شهید سلامت در استان و ۲۵۰ شهید سلامت در سطح کشور درود می‌فرستم.

وی گفت: تعداد پرستاران در بیمارستان‌های استان کاهش یافته است از مسئولان مربوطه درخواست می‌کنم حمایت کنند و در جذب و استخدام گروه پرستاری از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

وی با اشاره به هفته‌ی کتاب، گفت: ترویج کتابخوانی در جامعه ضروری است و کمک آن به پیشرفت روزافزون جامعه انکار ناپذیر است و توسعه و رشد همه جانبه جامعه در گروه کتابخوانی است.

وی با اشاره به سالروز درگذشت ستارخان، ادامه داد: ستارخان افتخار مردم آذربایجان است و تکلیف ما در خصوص معرفی این مرد بزرگ بسیار سنگین است.

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم ترین نشانه‌ی مردم سالاری در نظام است، طی سال‌های انقلاب و در شرایط سخت حضور مستمر مردم در پای صندوق‌های رای مهم ترین افتخار انقلاب و این نظام است.

وی با بیان اینکه در انتخابات سال جاری هم مردم می‌آیند و روی دشمن را سیاه می‌کنند، گفت: از دولت می‌خواهیم همانگونه که مردم به وظایف خود عمل می‌کنند دولت نیز به مسائل معیشتی و اقتصادی مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به هفته‌ی بسیج، افزود: بسیج میوه و مولود انقلاب اسلامی است که در اندیشه‌ی امام راحل تجلی کرد و بعد از آن در دستان جانباز مقام معظم انقلاب، سازمانی محکم شد.

وی تاکید کرد: جنگ را با مجاهدت‌های بسیج پشت سر گذاشتیم امروز بسیج در نقطه‌ی خاصی ایستاده و متن و بدنه‌ی فعال ملت است که در حوادث مختلف مردمی بودن خود را نشان داده است.


نوشته شده در   شنبه 27 آبان 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode