ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 آبان 1402     |     کد : 202258

کنگره ملی آیت‌الله سیدمحمدهادی میلانی در اسکو برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان اسکو، با اشاره به برگزاری همایش گرامی‌داشت آیت‌الله سیدمحمدهادی میلانی با عنوان «اسوه‌ فقاهت» در این شهرستان اظهار کرد: با هدف تکریم و تعظیم شأن و جایگاه علمی و دینی این عالم فرزانه کنگره ملی آیت‌الله میلانی برگزار می‌شود.

 فرماندار شهرستان اسکو، با اشاره به برگزاری همایش گرامی‌داشت آیت‌الله سیدمحمدهادی میلانی با عنوان «اسوه‌ فقاهت» در این شهرستان اظهار کرد: با هدف تکریم و تعظیم شأن و جایگاه علمی و دینی این عالم فرزانه کنگره ملی آیت‌الله میلانی برگزار می‌شود.

حسین فیروزی، فرماندار اسکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به برگزاری همایش گرامی‌داشت آیت‌الله سیدمحمدهادی میلانی با عنوان «اسوه‌ فقاهت» در این شهرستان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی، کنگره ملی آیت‌الله میلانی با هدف تکریم و تعظیم شأن و جایگاه علمی و دینی این عالم فرزانه در اسکو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بزرگداشت دانشمندان، صاحبان علم و ارج نهادن بر فضیلت، بزرگی و ادب، رسمی دیرینه در فرهنگ ایران اسلامی است، گفت: آیت‌الله میلانی شخصیت کم نظیر علمی بوده و به پاس مجاهدت‌های این عالم، این کنگره ملی برگزار خواهد شد.

فیروزی با اشاره به اینکه آیت‌الله میلانی یکی از مراجع تراز اول جهان تشییع است، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایشان به این منطقه منتصب هستند بنابراین وظیفه داریم از این شخصیت علمی و دینی تجلیل به عمل آوریم.

فرماندار اسکو در ادامه با اشاره به ثبت جهانی روستای کندوان، افزود: سال گذشته ۷۶ روستا از طرف سازمان جهانی گردشگری به عنوان بهترین روستای گردشگری معرفی شده بود که امسال در سمرقند این نشست سالانه مجمع عمومی برگزار شد و ۵۴ روستا در این نشست و مجمع به عنوان بهترین روستای گردشگری دنیا معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه قطعاً با ثبت جهانی باید کارهایی انجام شود، مطرح کرد: همانند بخش زیرساخت، حوزه تأسیسات و اقدامات روبنایی که با مدیریت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برنامه‌ریزی کرده باید آن‌ها را عملی کنیم.

فیروزی اظهار کرد: طرح جامع گردشگری کندوان انجام شده و براساس آن یک سری اقداماتی لازم است، زیرا روستایی که معرفی شد قطعاً مد نظر افرادی که به گردشگری روستایی علاقه‌مند هستند، قرار می‌گیرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 24 آبان 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode