ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 21 شهريور 1402     |     کد : 201812

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: اس

راه رسیدن به رستگاری، پاکی نَفس است راه رسیدن به رستگاری، پاکی نَفس است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: در قرآن مجید بعد از ذکر یازده قَسَم، راه اساسی رسیدن به رستگاری، پاکی نَفْس ذکر شده است.

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: در قرآن مجید بعد از ذکر یازده قَسَم، راه اساسی رسیدن به رستگاری، پاکی نَفْس ذکر شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه میانه، اظهار کرد: دومین شهید محراب حضرت آیت الله سید اسدالله مدنی عمر پربرکت خودشان را به تهذیب نفس گذرانده و می‌فرمودند تا کسی زیر تسلط ظلمت و هوای نفسانی قرار دارد نمی‌تواند به خدا برسد.

وی ادامه داد: شهید مدنی الگوی عملی اخلاق و تجسم سیره نبوی برای ائمه‌ جمعه بود وقتی به نماز می‌ایستاد از سر تا پا جذب جمال حق می‌شد و عاشقانه با محبوب خویش سخن می‌گفت چون از قیامت می‌گفت چنان می‌گریست که گویی تمام عظمت قیامت را به دیده می‌بیند.

وی افزود: آرامش روح، اطمینان قلب، صفای نفس، خالی بودن از هواهای نفسانی، اطاعت محض از ولی فقیه، جامعیت علم و عمل صالح شهید مدنی باعث شد آن پرورش یافته مکتب روحانیت اصیل قم و نجف مانند امام خمینی و ... ، در فرایند پیروزی انقلاب اسلامی، نقش بارز و مهمی داشته باشد.

وی تاکید کرد: پیکر قطعه قطعه و غرقه به خون این شهید محراب در انقـلاب اسـلامـی، پیوند این نهضت را، با راه علـی علیه السلام در صدر اسلام می‌رساند و شاهد دیگری است که این اسوه زهد و تقوا و فضیلت و اخلاص در همه اوصاف به مولایش علی (ع) اقتدا کرده است، حتی در نماز سرخ محراب شهادت. 

بر اساس این گزارش در این آئین طی حکمی حجت الاسلام سید سعید رشادی به عنوان امام جمعه شهرستان میانه منصوب و همچنین از زحمات امام جمعه سابق حجت الاسلام عبدالله محمدی نیز قدردانی شد.


برچسب ها
نوشته شده در   سه شنبه 21 شهريور 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode