ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 27 تير 1402     |     کد : 201458

فرقه بهائيت، عامل بسياری از شبهات در جامعه است

مدیر كل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، عامل بسیاری از ایجاد شبهات میان مردم را، فرقه بهائیت عنوان كرد و گفت:

 مدیر كل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، عامل بسیاری از ایجاد شبهات میان مردم را، فرقه بهائیت عنوان كرد و گفت: فرقه بهائیت در حوادث اخیر نقش پررنگی در ایجاد شبهات میان مردم به ویژه جوانان داشته است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی، مدیر كل تبلیغات اسلامی استان، امروز، ۲۶ تیرماه، در همایش طلایه داران تبلیغ در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز، عامل بسیاری از ایجاد شبهات میان مردم را، فرقه بهائیت عنوان كرد و گفت: فرقه بهائیت در حوادث اخیر نقش پررنگی در ایجاد شبهات میان مردم به ویژه جوانان داشته است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار  اخیر با مبلغین و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر كشور اشاره كرد و افزود: برای شناخت آرایش دشمن باید با فرقه‌های مختلف كه اخیراً، متاسفانه چند فرقه فعالیتشان افزایش یافته كه یكی از این فرقه‌ها، بهائیت است شناخت كامل و جامعی داشته باشیم.

حسینی، اهداف این فرقه‌ها را در حوادث اخیر را از بین بردن عفت و منسوخ كردن اعتقادات مردم برشمرد و ادامه داد: فرقه‌های مختلف با رابطه‌ای احسن، مناسب و نیك كه با مردم به ویژه با جوانان برقرار می‌كنند درصدد این هستند كه با استفاده از فضای ایجاد شده توسط حوادث اخیر، بی‌حجابی در سطح جامعه را افزایش دهند و به اذعان خودشان دو هدف دارند كه از بین بردن عفت و رواج بی حجابی و منسوخ عنوان كردن اعتقادات و عقاید مردم است.

مدیر كل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، به داشتن روحیه جهادی بین طلاب تاكید كرد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، مبلغین و طلاب باید با روحیه جهادی وظیفه تبلیغ و تبیین خود را به نحو احسن انجام دهند ولی  گاها غفلت از این مسءولیت باعث شده كه  ولی امر مسلمین جهان این وظیفه را به خودمان بازگو كنند.


نوشته شده در   سه شنبه 27 تير 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode