ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 تير 1402     |     کد : 201334

امام جمعه تبریز:

راه واکسینه کردم مردم و کشور از توطئه‌های دشمنان، ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی است

امام جمعه تبریز با بیان اینکه راه واکسینه کردن مردم و کشور از توطئه‌های دشمنان ارتقاء رفاه و امنیت اقتصادی است، گفت:

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با بیان اینکه راه واکسینه کردن مردم و کشور از توطئه‌های دشمنان ارتقاء رفاه و امنیت اقتصادی است، گفت: دولت و مجلس در ایجاد رفاه و امنیت اقتصادی مردم مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارند و اگر در حوزه‌ی معیشت مردم کوتاهی کنیم، دشمن باز به طمع خواهد افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته‌ی تبریز، اظهار کرد: هفته‌ی جاری اعترافی از دشمنان در رابطه با پیشرفت کشورمان وجود داشت که در آن یکی از نشریات آلمانی با اشاره به گسترش ظرفیت صادرات ایران نوشته است که آمارها از اوج گیری صادرات نفت و میعانات گازی ایران به بالای یک و نیم میلیون بشکه در روز خبر می‌دهد.

وی ادامه داد: بایدن برای رسیدن به توافق با ایران به هر قیمتی تلاش می‌کند و شواهد حاکی از یک نکته است که پیام ایران به غرب رسیده است.

وی با بیان اینکه آشوب‌های پاییز سال گذشته بزرگترین امید دشمنان به براندازی جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: عاملان این آشوب‌ها با هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مردم مایوس شدند، بعد از گرایش کشورهای منطقه به تعامل و توافق با ایران قوی، امروز شاهد رغبت کشورهای اروپایی و پیام‌های آمریکا برای توافق با جمهوری اسلامی ایران هستیم.

آل هاشم بیان کرد: رئیس قوه‌ی قضائیه و جمعی از مسئولان با رهبر معظم انقلاب در هفته‌ی گذشته دیدار کردند، ایشان در این دیدار به نکته‌ی مهمی اشاره کردند که مربوط به معاملات غیر رسمی اموال غیر منقول بود که آن را از بزرگترین منشاء فساد خواندند و تاکید کردند باید این گونه معاملات سلب اعتبار شود.

وی خاطرنشان کرد: معاملات غیر رسمی که به قولنامه‌ها معروف است از مهمترین نقاط ضعف ساختاری حکمرانی کشور محسوب می‌شود که به دلیل بسترسازی برای انجام فسادهایی مانند زمین خواری، پول‌شویی و حتی فرار مالیاتی به بلای جان اقتصاد کشور تبدیل شده است؛ بی اعتباری این اسناد و افزایش اعتبار اسناد رسمی اصلی ترین راه مبارزه با این گونه فسادها است.

وی ادامه داد: بیان بن بست شکن رهبر معظم انقلاب، اقدام عملی برای حذف زمینه‌های بروز فساد است که نشانه‌ی فقه پویا است.

خطیب نماز جمعه‌ی تبریز با اشاره به توهین کشور سوئد به قرآن مجید، بیان کرد: این هفته شاهد اقدام موهن و نفرت انگیز دولت سوئد بودیم که با بهانه‌ی آزادی بیان، مجوز به آتش کشیدن قرآن را صادر کردند.

وی افزود: متاسفانه برخی از کشورهای اروپایی مانند گذشته به بهانه‌ی واهی و حمایت از آزادی بیان مسیر نفرت پراکنی علیه مقدسات و ارزش‌های اسلامی را انتخاب کردند و علی‌رغم شعار حقوق بشر به حقوق جامعه‌ی بزرگ مسلمانان تعدی می‌کنند که این اقدام ترغیب به خشونت و نفرت پراکنی است و نسبتی با آزادی بیان ندارد.

وی اظهار کرد: جامعه‌ی جهانی باید یک صدا در مقابل اقدامات موهن کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، ایستاده و جامعه‌ی اسلامی کشورهای دنیا باید در مقابل این‌ها محکم بایستد.


نوشته شده در   جمعه 9 تير 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode