ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 تير 1402     |     کد : 201279

امام جمعه تبریز:

آمریکا، مبدا و سرخط تروریسم در جهان است

امام جمعه تبریز گفت: آمریکا، مبدا و سرخط تروریسم و بزرگترین تروریست جهان است.

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: آمریکا، مبدا و سرخط تروریسم و بزرگترین تروریست جهان است. کسی مظلومانه در دنیا کشته نمی‌شود مگر این‌که آمریکا به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در آن دست داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به فرا رسیدن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: از تاریخ ششم تا دوازدهم تیر ماه در تقویم سیاسی کشور به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده زیرا طی این هفته اتفاقات مهم و تاریخی از سوی آمریکا روی داد و همه این اتفاقات نیز ناقض حقوق بشر بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سوءقصد به جان مقام معظم رهبری، شهادت شهید شهید بهشتی، بمباران شیمیایی سردشت، شهادت آیت‌الله صدوقی و شلیک به هواپیمای ایرباس از جمله حوادث هفته حقوق بشر آمریکایی بوده و این هفته فرصت مغتنمی برای رونمایی چهره مدعیان دروغین حقوق بشر و تبیین جنایات آمریکا و اروپا به ملل مختلف است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه نان و صف ایستادن مردم مقابل نانوایی‌ها، گفت: این مساله مهم اقتصادی و اجتماعی در استان به خصوص کلانشهر تبریز چاره جویی فوری مسئولان را نیاز دارد، هرچند که طی هفته اخیر اقداماتی از سوی استانداری آذربایجان‌ شرقی انجام گرفته اما مسائلی در این رابطه وجود دارد که بایستی به آن‌ها توجه خاصی شود.

آل هاشم تاکید کرد: ایجاد صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌ها نشان می‌دهد که در حوزه نظارت‌ها، کوتاهی شده است.

وی یادآور شد: دولت باید به مساله نان نگاه ویژه و فوری داشته باشد زیرا مساله نان به یک گره پیچیده تبدیل شده است. این‌که مردم ساعت‌ها برای خرید یک قرص نان در صف بمانند، قابل پذیرش نیست.

وی با اشاره به هفته ازدواج، بر لزوم ساده سازی امر ازدواج در بین خانواده‌ها تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارکرد: عادت کردن مردم به ساده برگزار کردن ازدواج‌ها، بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و مورادی چون سخت‌گیری در امر ازدواج، مهریه سنگین، تشریفات و فرهنگ غلط، تفاخر، به رخ کشیدن ثروت‌ها، اسراف و تجملات زیاد، خرید از مکان‌های گران‌فروش برای عروس و داماد، برگزاری مراسم در هتل‌ها و تالارهای گران از موانع اصلی ازدواج است.


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 2 تير 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode