ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1402     |     کد : 200993

امام جمعه تبریز:

ایران تسلیم زیاده‌خواهی غرب نخواهد شد/ غرب رویه خود را اصلاح کند

امام جمعه تبریز گفت: ایران تسلیم زیاده‌خواهی غرب نخواهد شد و غرب باید رویه خود را اصلاح کند که البته بازگشت از مسیر اشتباه کمترین خواسته ایران است.

امام جمعه تبریز گفت: ایران تسلیم زیاده‌خواهی غرب نخواهد شد و غرب باید رویه خود را اصلاح کند که البته بازگشت از مسیر اشتباه کمترین خواسته ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: بازگشت سوریه به اتحادیه عرب مهر تائیدی بر پیروزی محور مقاومت در مقابله با یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های مشترک آمریکا و شرکای منطقه‌ای این کشور در طول یک دهه این کشور بوده است.

وی با بیان اینکه پیروزی محور مقاومت به رهبری ایران به نمایش گذاشته شد و قطعاً این اتفاق نشان داد که جهان در حال تغییر است، گفت: همه به این باور رسیده‌اند که در مواجهه با جبهه مقاومت، مواضع سرسختانه خود را کنار بگذارند و برای شکل‌گیری منطقه قدرتمند از اتکا به جریان غرب پرهیز کنند.

امام جمعه تبریز گفت: تحولات اخیر در منطقه نشان داد که جایگاه ایران و محور مقاومت بسیار گسترش یافته است و این جریان می‌تواند در مقابله با رژیم صهیونیستی معنای خاصی پیدا کند.

وی ادامه داد: حل و فصل مسائل منطقه‌ای بین کشورهای مسلمان، موضوع خلاف خواست رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان متذکر شد: دکترین امنیتی اسرائیل برای مهار ایران دچار چالش‌های بسیار جدی شده‌اند و در وضعیت فعلی که اسرائیل در شرایط ضعیف قرار دارد، جهان اسلام به این سمت می‌رود که روی مساله اصلی خود یعنی فلسطین تمرکز کند و بخش‌های عمده این طرح توطئه را خنثی‌سازی کنند.

امام جمعه تبریز به اظهارات مشاور امنیت ملی آمریکا در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: او اظهاراتی مطرح کرد که وجود محتوای ضد ایرانی حاوی یک اعتراف مهم بود و او ضمن انتقاد از خروج ترامپ از برجام گفته است که ما به موقعیتی باز گشته‌ایم که قبلاً در آن قرار داشتیم.

وی افزود: مشکل آمریکا اشتباه محاسباتی است چراکه آنها در برهه‌های مختلف در رابطه با مواجهه با مردم شریف ایران دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند و راهی را طی کرده‌اند که جز پشیمانی چیزی به دنبال نداشت.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: حمایت از آشوب‌هاس ایران آخرین اشتباه آمریکا بود که امروز هم شاهد تجزیه و افول جریان اپوزیسیون هستیم و آمریکا به ابراز تمایل به مذاکره با زبان بی‌زبان کرده و الان آنها به خطای محاسباتی خود اقرار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: ایران تسلیم زیاده‌خواهی غرب نخواهد شد و غرب باید رویه خود را اصلاح کند که البته بازگشت از مسیر اشتباه کمترین خواسته ایران است.

وی گفت: قاعده مواجهه با ایران قدرتمند تغییر کرده و غرب باید متوجه این تغییر باشد؛ آمریکا نباید به جای اصلاح خود از ادبیات و سیاست مخرب خود استفاده کند.

خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به سفر فرمانده کل نیروی انتظامی کشور به استان گفت: از حضور ایشان و خدمات ارزنده سردار عبدی تشکر می‌کنم و انتصاب سردار محمدی را تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات تشکر می‌کنم که دیروز برای بررسی آموزشی و تحقیقاتی دانشگاهی و آموزشی آمده بودند.


نوشته شده در   شنبه 23 ارديبهشت 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode