ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 14 اسفند 1401     |     کد : 200473

امام جمعه تبریز:

دشمنان درصدد روشن نگه داشتن شعله اغتشاشات هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: دشمنان شکست خورده از بصیرت ملت بزرگ در جشن ۲۲ بهمن درصدد روشن نگهداشتن شعله خاموش اغتشاشات اخیر هستند.

     نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: دشمنان شکست خورده از بصیرت ملت بزرگ در جشن ۲۲ بهمن درصدد روشن نگهداشتن شعله خاموش اغتشاشات اخیر هستند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم روز شنبه در ویژه برنامه گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در تبریز اظهار کرد: جریان معارض با ایجاد التهابات معیشتی و با پشتیبانی رسانه های خارجی، خواهان القای نارضایتی بین مردم هستند و در این مسیر از کارگردانی پشت صحنه منافقین و عناصر شکست خورده سیاسی استفاده کرده و تنش آفرینی رسانه ای حول محور مسمومیت دختران دانش آموز را صدچندان می کند.
وی ادامه داد: اتهام زنی بی مبنا به نظام در نقض حقوق زنان‌ و دختران و تحریک فریب خوردگان برای اغتشاش با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس از دیگر توطئه های شوم استکبار بوده و می خواهند این تحریک را تا چهارشنبه آخر سال بر علیه نظامی که پیشتاز در احیای حقوق زنان و دختران بوده است را ادامه دهند.
امام جمعه تبریز گفت: هدف دشمن از غوغاسازی رسانه ای و همراهی عناصر مشکوک داخلی برای انتقام از دانش آموزان و خانواده های با بصیرت آنان است که عملکرد ملت آگاه، توطئه دشمن را ناکام گذاشت.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه همه ما جان فدای مردم عزیز به خصوص آینده سازان نظام اسلامی هستیم و برای رشد معنوی و مادی این نورچشمان از جان دریغ نخواهیم کرد، اظهار کرد: خانواده ها نیز باید با درک عمیق از توطئه های دشمن و با شکیبایی و نجابت مثال زدنی، دشمنان انقلاب را برای بار دیگر ناامید سازند.
وی خطاب به خانواده ها گفت: جوانان شما آینده ساز ایران اسلامی هستند که در همه عرصه ها برای کشور افتخار می آفرینند و تا کنون رویش های بسیاری داشتیم‌ که مدافعین حرم‌ و شرکت های دانش بنیان نمونه هایی از این هستند.
امام جمعه تبریز با تاکید بر تحمل سلایق جوانان از سوی مسئولان و پرهیز از برخورد سلیقه‌ای با آنان، گفت: نباید نیروی‌های جوان را به بهانه واهی از دست بدهیم.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به حوادث اخیر گفت: باید بیش از پیش از دانش آموزان عزیزمان در مقابل توطئه های دشمنان انقلاب محافظت کنیم و این نشاط نوجوانی و جوانی را برای پیشبرد اهداف علمی و اقتصادی حفظ کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی تاکید کرد: دشمنان امروز جوانان و نوجوانان را که پرچمداران حفاظت از اسلام و انقلاب هستند هدف قرار داده اند و از این رو لازم است با برنامه ریزی دقیق در مدارس حاضر باشیم.
وی با اشاره به تاثیر معلم و استاد بر شکل گیری شخصیت نوجوانان اظهار کرد: انتخاب معلمان آگاه و با بصیرت برای سیستم تعلیم و تربیت ضروری است.
در این همایش از دانش آموزان منتخب اجلاس نماز دانش آموزی و عوامل اجرایی و تاثیر گذار در این اجلاس و همچنین از معلمان، مدیران و سرگروه های فعال در حوزه تربیتی تجلیل شد.
خبرگزاری ایرنا


نوشته شده در   يکشنبه 14 اسفند 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode