ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 19 بهمن 1401     |     کد : 200267

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

لزوم طرح مباحث علمی و سیاسی در مساجد/ ۲۲ بهمن تفاوت اساسی با سال‌های قبل دارد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به لزوم طرح مباحث علمی و سیاسی در مسجد، تاکید کرد: نخبگان علمی را برای انتقال علم خود به جامعه و جوانان دیگر به مساجد دعوت کنید..

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به لزوم طرح مباحث علمی و سیاسی در مسجد، تاکید کرد: نخبگان علمی را برای انتقال علم خود به جامعه و جوانان دیگر به مساجد دعوت کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم، در همایش باشکوه "یاوران انقلاب اسلامی در سنگر مساجد در عصر گام دوم" با تاکید بر این‌که یوم الله ۲۲ بهمن امسال تفاوت اساسی با سال‌های قبل دارد، افزود: امسال همه دشمنان جمهوری اسلامی برای براندازی نظام اسلامی دست به دست هم داده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر این‌که حرکت‌های اخیر دشمنان برای براندازی نظام اسلامی در ایران بود، خاطرنشان کرد: با وجود تمامی نقشه‌ها و توطئه‌ها اما نتوانستند به هدف خود برسند و لذا امسال حتی حضور یک فرد بیشتر در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی موثر به یاوه گویی‌های استکبار خواهد بود.

وی با تاکیدبر این‌که دشمنان جمهوری اسلامی در حال رصد وضعیت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خواهند بود، اظهار کرد: امسال کسانی که مذهبی نیستند و تعصبات اعتقادی ندارند اما حداقل به خاک و مملکت خود علاقه مند هستند نیز باید به میدان بیایند تا به وظیفه خود عمل کنند.

آل هاشم در ادامه با اشاره به اهمیت برقراری ارتباط تنگاتنگ بین مساجد و مدارس، افزود: مساجدی که در کنارشان مدرسه وجود دارد، حتما باید با مسئولان آموزش و پرورش ناحیه خود در ارتباط باشند و حتی در برگزاری برخی مراسمات و نمازهای ظهر دانش آموزان مشارکت کنند.

وی با تاکید بر لزوم حضور خردسالان و نونهالان در مساجد، افزود: فرزندان خردسال ما باید به مسجد بیایند و حتی اگر با حضور در مسجد شلوغی کنند نیز هیچ اشکالی ندارد و باید این کودکان را برای حضور مساجد تشویق کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به لزوم بهره گیری از نیروی جوانان در هیات امنای مساجد، گفت: اکنون در مساجد نیاز به آگاه سازی سیاسی داریم. نمازگزاران باید نسبت به مسائل سیاسی آگاه ترین قشر باشند و نسبت به توطئه‌هایی که امروز در جامعه‌ ما توسط دشمنان اسلام تحمیل می‌شوند، اطلاع داشته باشند.

وی تاکید کرد: مسجدی می‌تواند فعالیت موثر داشته باشد که تمامی اعضای آن با هم اتحاد داشته باشند.


برچسب ها
نوشته شده در   چهارشنبه 19 بهمن 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode