ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 25 بهمن 1400     |     کد : 198061

استاندار آذربایجان شرقی:

سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فکری انقلاب اسلامی اثرگذار است

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه تبلیغ دین و فرهنگ گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فکری انقلاب اسلامی اثرگذار است.

     استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه تبلیغ دین و فرهنگ گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فکری انقلاب اسلامی اثرگذار است.

به گزارش نصر، عابدین خرم ظهر امروز دوشنبه در دیدار سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران این سازمان با وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت‌های بزرگی دارد که باید از این توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه بزرگترین رسالت کنونی سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ دین و اعتلای فرهنگی انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: در تبریز یک عقبه فکری، فرهنگی و دینی داریم که با شهرهای دیگر متفاوت بوده و مقام معظم رهبری نیز هرساله در مراسم ۲۹ بهمن به آن تاکید دارند.
خرم سپس ادامه داد: تبلیغ دین و دینداری در شهر تبریز همواره زبانزد بوده است. سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان سرقافله سازمان‌های فرهنگی کشور می‌تواند فعالیت کند چراکه این سازمان یک حرکت دهنده است.
وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی سلسله جنبان دیگر نهادهای فرهنگی و دینی عمل کند، افزود: برخی خلاءهای فرهنگی در جامعه نیز احساس می‌شود که باید با هماهنگی و برنامه ریزی زمینه لازم برای رفع مشکلات فرهنگی در جامعه را فراهم سازیم.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دشمن تمام تمرکز خود را برای نفوذ و تهاجم فرهنگی علیه انقلاب اسلامی به کار بسته است، ادامه داد: دشمن در حال حمله به مبانی انقلاب اسلامی بوده و در ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی علیه نظام اسلامی تبلیغ می‌کنند.
وی ابراز داشت: وجود ۶۰۰۰ هیات مذهبی در استان و ظرفیت بزرگ انجمن‌های اسلامی و حضور روحانیون مستقر در اقصی نقاط استان یک ظرفیت بی بدیل برای سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد کرده است که از آنها باید به عنوان پایگاه‌های فکری انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار گیرد و حرکت‌های مردمی همیشه باعث توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلامی بوده و حضور مردم در صحنه تأثیر گذاری و ماندگاری بیشتری دارد.
خبرگزاری مهر


نوشته شده در   دوشنبه 25 بهمن 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode