ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 25 آذر 1400     |     کد : 197524

معرفی فرآورده‌های گیاهی موثر در چاقی معرفی فرآورده‌های گیاهی موثر در چاقی

در کنفرانس علمی «فرآورده های گیاهی موثر در چاقی» که به همت پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی برگزار شد آخرین یافته های علمی مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

در کنفرانس علمی «فرآورده های گیاهی موثر در چاقی» که به همت پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی برگزار شد آخرین یافته های علمی مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید کیانبخت عضو هیات علمی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در کنفرانس علمی «فرآورده های گیاهی موثر در چاقی» در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته پژوهش به داروهای موثر بر کاهش وزن مورد تایید اداره غذا و داروی امریکا از جمله ارلیستات، سیبوترامین، فنترمین و دی اتیل پروپین اشاره کرد.

وی در ادامه به معرفی گیاهان دارویی گارسینیا، کامبوجیا، هودیا، چای (سبز، سیاه، اولان)، بهارنارنج، فلفل قرمز و سیاه، لوبیا و شنبلیله که در کاهش وزن موثر می باشند، پرداخت و هر یک را به طور مجزا مورد بررسی قرار داد.

این عضو هیات علمی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، در این وبینار به داروهای گیاهی ضدچاقی و اضافه وزن شامل قرص کارویل، اسلیم کوئیک، قطره خوراکی لیموترش، قطره خوراکی زیره، محصول سرکه سیب و چای سبز اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، در این وبینار که دارای امتیاز بازآموزی بوده و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، آخرین یافته های علمی مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

مخاطبان این دوره پزشکان عمومی، داروسازان و متخصصین طب سنتی بودند و این دوره به صورت مجازی و آنلاین بر بستر آموزش های مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزار شد و در انتهای برنامه فایل پاورپوینت ارایه شده و فیلم ضبط شده برنامه نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.


نوشته شده در   پنجشنبه 25 آذر 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode