ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 29 آبان 1400     |     کد : 197308

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

آذربایجان‌شرقی ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آذربایجان‌شرقی ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی است.

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آذربایجان‌شرقی ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی است.

سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر روز پنجشنبه، ۲۷ آبان ماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی شهدای زیادی داشت که از جمله می‌توان به شهید باکری، فکوری و دو شهید محراب آیت الله مدنی و شهید قاضی طباطبایی اشاره کرد که مایه‌ی افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: آذربایجان همیشه در طول تاریخ درخشیده که نمونه‌ای از آن دوران دفاع مقدس است که سپاه، ارتش و نیروی انتظامی اقدامات بسیاری انجام دادند.

وی همچنین افزود: هرچه داریم از ایثارگری و مجاهدت رزمندگان و شهدا است چرا که هویت، عزت و امنیت ما از دفاع مقدس بود؛ رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که اگر هشت سال زرین و درخشان دفاع مقدس نبود، امروزی خبری از امنیت نبود لذا اگر فعالیت‌هایی که در دفاع مقدس انجام شد، امروز هم انجام شوند، مشکلی نخواهیم داشت؛ امیدواریم دولت و جدید نیروهای جهادی و انقلابی مشکلات را رفع کرده و علیرغم وجود مشکلات و تهدیدات بسیار در مقابل آنها ایستادگی کنند.

سردار کارگر یادآور شد: در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افتخار نوکری دفاع مقدس را داریم و امیدواریم با همت همه‌ی عزیزان در کل نیروهای مسلح و مسئولان کشوری، اقدامات مفیدی انجام شود.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس متعلق به همه‌ی مردم ایران بوده و تنها متعلق به نیروهای مسلح نیست لذا این مسئله بسیار مهم است که مراکز فرهنگی و موزه گ‌های دفاع مقدس، پاتوق این پیشکسوتان باشد.

وی در پایان تاکید کرد: دفاع مقدس متعلق به همه است لذا نباید تفکر جناحی یا سازمانی نسبت به این امر داشت و از همه مهم‌تر داشتن روحیه‌ی در مسئولان و مدیران این زمینه بسیجی است.


نوشته شده در   شنبه 29 آبان 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode