ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 8 آبان 1400     |     کد : 197136

پیشرفت فرهنگی با مشارکت مردم میسر می‌شود

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی نقش مشارکتی مردم در مسائل فرهنگی کشور را بی‌بدیل خواند و گفت: تا زمانی که آحاد مردم دولت‌ها را در عرصه‌های فرهنگی یاری نکنند، با بخشنامه و حتی هزینه‌های میلیاردی نمی‌توان به موفقیت رسید.

 مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی نقش مشارکتی مردم در مسائل فرهنگی کشور را بی‌بدیل خواند و گفت: تا زمانی که آحاد مردم دولت‌ها را در عرصه‌های فرهنگی یاری نکنند، با بخشنامه و حتی هزینه‌های میلیاردی نمی‌توان به موفقیت رسید.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، روز پنج‌شنبه، ششم آبان‌ماه، در آیین تجلیل از کتابدار نمونه شهرستان ملکان، نقش مشارکتی مردم در مسائل فرهنگی کشور را بی‌بدیل خواند و گفت: تا زمانی که آحاد مردم دولت‌ها را در عرصه‌های فرهنگی یاری نکنند، با بخشنامه و حتی هزینه‌های میلیاردی نمی‌توان به موفقیت رسید.

وی افزود: انگیزه و روحیه کار و فعالیت باید بین هنرمندان ایجاد شود وگرنه سرمایه و امکانات نمی‌تواند در مسائل فرهنگی کشور نقشی داشته باشد.

شعبانی، با بیان اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از سال گذشته نسبت به معرفی فعالان عرصه‌های فرهنگی استان اقدام می‌کند، اضافه کرد: تلاش فعالان فرهنگی به مجاهدت و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس شباهت دارد.

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این افراد بدون اینکه کارمند سازمان و نهاد دولتی باشند یا ریالی از بودجه دولتی استفاده کنند، کمبودها و خلاءهای فرهنگی کشور را با تلاش و کوشش خود پر می‌کنند.

وی به فعالیت فرهنگی کتابدار ملکانی نیز اشاره کرد و گفت: «حیدر گلی» در مغازه کوچک کتاب‌فروشی خود در زیرزمین یک واحد تجاری در شهر ملکان حدود ۲ هزار و ۵۰۰ عضو جمع کرده و با اجاره دادن کتاب‌های درسی و غیردرسی، موجب صرفه‌جویی خانواده‌های کم‌بضاعت به میزان حدود پنج میلیارد تومان شده است.

شعبانی، با اشاره به وضعیت فرهنگی کشور از محدود بودن بودجه فرهنگی انتقاد و بیان کرد: متاسفانه دولت‌ها هر زمان با کسری بودجه مواجه می‌شوند، دیواری کوتاه‌تر از دیوار نهادهای فرهنگی کشور نمی‌بینند.


نوشته شده در   شنبه 8 آبان 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode