ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 23 دي 1399     |     کد : 194706

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی مطرح کرد

سنگین‌تر شدن رسالت نهادهای مختلف در چله دوم انقلاب اسلامی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با تاکید بر سنگین‌تر شدن رسالت نهادهای مختلف در چله دوم انقلاب اسلامی، گفت: قرآن کریم به عنوان چراغ هدایت، کتاب انقلاب اسلامی ایران بوده و در این مسیر با تمسک به‌ آن حرکت می‌کنیم.

ایسنا/آذربایجان شرقی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با تاکید بر سنگین‌تر شدن رسالت نهادهای مختلف در چله دوم انقلاب اسلامی، گفت: قرآن کریم به عنوان چراغ هدایت، کتاب انقلاب اسلامی ایران بوده و در این مسیر با تمسک به‌ آن حرکت می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدشهاب الدین حسینی در اولین جلسه کارگروه قرآنی ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، لازم است تا برنامه‌ریزی‌های خاص و ویژه‌ای در این ایام تدارک دیده و هم‌اندیشی کنیم تا بتوانیم دهه فجر امسال را در چله دوم انقلاب‌، گرامی بداریم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره فجرآفرینان، شهدای انقلاب و حماسه آفرینی‌های انجام شده در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران، گام دوم خود را برداشته و این انقلاب شکوهمند اسلامی وارد چله دوم خود که چله پیشرفت و رو به تمدن سازی اسلامی است، وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید در این رابطه هم‌اندیشی و هم‌فکری شود تا بتوانیم در دهه فجر امسال، در قالب محافل و جلسات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین در فضای مجازی و رسانه‌ها، برنامه‌های خوب و ویژه‌ای در کارگروه قرآنی تدارک ببینیم.

حسینی در خاتمه تاکید کرد: مسئولیت کمیته قرآنی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی بر عهده اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گذاشته است و کمر همت بسته‌ایم تا قدم‌های موثری در این راستا برداریم.

به گزارش ایسنا، در این جلسه از سوی اعضای کمیته، پیشنهاداتی در حوزه ویژه برنامه‌های قرآنی برای گرامیداشت دهه فجر سال‌جاری ارائه شده و تصمیماتی اتخاذ شد.


نوشته شده در   سه شنبه 23 دي 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode