ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1390     |     کد : 19415

پيشرفت كشور بدون توسعه در بخش كتاب غير ممكن است

حضرت‌آيت‌الله خامنه‌اي صبح ديروز حدود سه ساعت از غرفه‌هاي ناشران برگزيده و كتاب‌هاي پرتيراژ عرضه شده در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران ديدن كردند و از نزديك با تازه‌ترين كتاب‌ها و توليدات چاپ و نشر، بيشتر آشنا شدند.

 
حضرت‌آيت‌الله خامنه‌اي صبح ديروز حدود سه ساعت از غرفه‌هاي ناشران برگزيده و كتاب‌هاي پرتيراژ عرضه شده در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران ديدن كردند و از نزديك با تازه‌ترين كتاب‌ها و توليدات چاپ و نشر، بيشتر آشنا شدند.

رهبر معظم انقلاب پس از اين بازديد در جمع ناشران برتر و برگزيده، ضمن تشكر از دست اندركاران عرصه نشر و كتاب، موضوع كتاب را مقوله‌اي مهم و بدون جايگزين دانستند و خاطرنشان كردند: در سال‌هاي اخير كيفيت نشر، شمارگان و تنوع موضوعات كتاب‌ها، افزايش يافته و با گذشته قابل مقايسه نيست اما تا رسيدن به نقطه مطلوب فاصله داريم.

حضرت‌آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به گسترده شدن افق ديد نويسندگان افزودند: از نظرمحتوا هم‌ كارهاي خوبي انجام شده كه با تلاش و سرمايه‌گذاري بيشتر، اين روند ادامه خواهد يافت.ايشان، پيشرفت كشور بدون توسعه در بخش كتاب را غيرممكن دانستند و خاطرنشان كردند: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، دستگاه‌هاي دولتي، و صاحبان انگيزه، به مقوله كتاب اهميت بدهند و توليد كتاب را با جديت دنبال كنند. حضرت‌آيت‌الله خامنه‌اي پيشرفت‌هاي كشور را در بخش‌هاي مختلف صنعت نشر و توليد كتاب، پيشرفتي محسوس ارزيابي و بر ادامه اهتمام به مقوله كتاب تاكيد كردند.

بازديد رئيس دفتر مقام معظم رهبري از نمايشگاه

حجت‌الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري از غرفه روابط عمومي بسيج در نمايشگاه بين‌المللي كتاب بازديد كرد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفان، رئيس دفتر مقام معظم رهبري در اين بازديد ضمن تقدير از مسئولان غرفه‌ها، ادامه برپايي نمايشگاه كتاب و پويايي هرچه بيشتر انتشارات بسيج را خواستار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني فعاليت‌هاي انتشاراتي بسيج را براي بصيرت افزايي بسيجيان و آحاد جامعه ضروري خواند.

در پايان اين بازديد، رئيس دفتر مقام معظم رهبري درقسمت مخصوص يادداشت بازديدكنندگان يادداشتي را به اين شرح نوشت: نام مقدس بسيج بر تارك تاريخ و فرهنگ غني اين كشور اسلامي چون ستاره درخشان مي‌درخشد. بسيج مدرسه عشق است. انشاءالله هميشه بسيجي بمانيد و بسيجي زندگي كنيد.


نوشته شده در   پنجشنبه 22 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode