ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 2 مهر 1399     |     کد : 193657

برگزیدگان سوگواره هنری «۷۲ بغض بوم» آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

نتایج داوری سیزدهمین سوگواره مجازی هنرهای تجسمی «۷۲ بغض بوم» حوزه هنری آذربایجان شرقی اعلام شد.

ایسنا/آذربایجان شرقی: نتایج داوری سیزدهمین سوگواره مجازی هنرهای تجسمی «۷۲ بغض بوم» حوزه هنری آذربایجان شرقی اعلام شد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: این سوگواره امسال با توجه به شرایط کنونی جامعه و همچنین شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد که با این حال، آثار فاخر و ارزشمندی از سوی هنرمندان استان به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد.

مینا نیک‌رزم افزود: هیئت داوران پس از بررسی و کارشناسی آثار ارسال شده به سیزدهمین سوگواره مجازی هنرهای تجسمی «۷۲ بغض بوم» در مرحله نخست ۱۱۴ اثر را برای شرکت در مرحله نهایی داوری انتخاب کرده و سپس از این میان، آثار برگزیده را انتخاب کردند.

وی اظهار کرد: بر اساس اعلام هیات داوران سوگواره هنرهای تجسمی «۷۲ بغض بوم»، در رشته پوستر، محمدامین همزبان به عنوان نفر اول و امیررضا ریحانی فر و ائلناز خاکزاد به ترتیب نفرات دوم و سوم انتخاب شدند و آثار برگزیده این رشته از حسین نجاتی و حمید عابدینی است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان گفت: در رشته نقاشی، میرپیمان احمدی پور نفر اول، یعقوب مشفقی فر نفر دوم و سولماز وظیفه نفر سوم شدند و آثار برگزیده این رشته از حسن بلندی از شهرستان آذرشهر و اعظم محرابی از شهرستان مراغه است.

وی ادامه داد: در رشته خوشنویسی سوگواره نیز کاظم گیتی نورد به عنوان نفر اول و محمد اسدالهی و محمدنقی نوعی پور به ترتیب نفرات دوم و سوم شناخته شدند و آثار برگزیده این رشته از رضا کوهنورد و اردشیر جهانشاهی از شهرستان اهر، نعیمه رضا اهرابی، هانیه ملکوتی و ابراهیم نظری است.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، از نفرات برگزیده در این سوگواره در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل می آید و همچنین آثار منتخب سوگواره همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) در محل نگارخانه ماه حوزه هنری برای بازدید عموم علاقمندان به نمایش گذاشته می شود که جزییات نمایشگاه متعاقباً اعلام خواهد شد.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 2 مهر 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode