ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 ارديبهشت 1399     |     کد : 192284

مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه خبر داد؛

ویژه برنامه تکیه رمضان مهمان خانه‌های مردم در فضای مجازی

مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه از برگزاری ویژه برنامه شب‌های رحمت در ایام ماه مبارک رمضان به صورت آن لاین و در فضای مجازی خبر داد.

مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه از برگزاری ویژه برنامه شب‌های رحمت در ایام ماه مبارک رمضان به صورت آن لاین و در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین باهر امروز ظهر در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: شب‌های پرفیض ماه مبارک رمضان فرصتی برای مکاشفه و جلای روح بوده و مساجد و تکایا همواره مامنی برای این روزها و شب‌ها بوده اند که با توجه به معضل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی این اماکن گروه فرهنگی مذهبی آئینه با برپایی ویژه برنامه شب‌های رحمت در فضای مجازی، فرصت بهره مندی هرچه بیشتر از این ایام را برای شهروندان تبریزی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه این گروه با مشارکت و همکاری شهرداری منطقه ۷ تبریز و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز سعی در تولید محتواهای فرهنگی در فضای مجازی برای شهروندان محترم دارد، افزود: ویژه برنامه شب‌های رحمت و مغفرت با حضور و همکاری هنرمندان، مداحان، وعاظ، شاعران اهل بیت و گروه‌های تواشیح در محل فرهنگسرای بوستان قرآن در جنوب غرب تبریز برپا خواهد شد و فرصت بهره مندی از این برنامه‌ها را در سطح وسیع‌تر برای عموم شهروندان در فضای مجازی فراهم می‌کند.

مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه تبریز برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن را از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه عنوان کرد و اظهار داشت: از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه فرهنگی مذهبی، سخنرانی با محوریت ماه مبارک رمضان با همکاری کارشناسان مذهبی، نقاشی، پرده خوانی، خطاطی اساتید برجسته و بین المللی و شعرخوانی شاعران اهل بیت است که در محل بوستان قرآن برگزار خواهد شد.

باهر تأمین نیازهای شهروندان در تمامی ابعاد فرهنگی اجتماعی را از اولویت‌های این برنامه عنوان کرد و یادآور شد: گروه فرهنگی مذهبی آئینه سعی دارد علی رغم محدودیت‌های اجتماعی حاصل از شیوع ویروس کرونا، با هرچه غنی کردن اوقات شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان خلل بهوجود آمده را با بهره گیری از تکنولوژی و ارتباطات هموارتر کند.

وی در پایان گفت: همچنین ویژه برنامه مفصلی برای شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز تدارک دیده شده است که بصورت زنده و مستقیم از اکثر صفحات مجازی اینستاگرامی و تلگرامی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و همچنین صفحات مجازی مذهبی استانی و کشوری پخش خواهد شد.


برچسب ها
نوشته شده در   دوشنبه 15 ارديبهشت 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode