ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 22 دي 1398     |     کد : 190737

ضرورت گفتمان‌سازی به عنوان پیشران‌های انقلاب اسلامی

امام جمعه تبریز گفت: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، ضرورت گفتمان‌سازی مفاهیمی است که می‌توانند به عنوان پیشران‌های انقلاب اسلامی عمل نمایند.

 امام جمعه تبریز گفت: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، ضرورت گفتمان‌سازی مفاهیمی است که می‌توانند به عنوان پیشران‌های انقلاب اسلامی عمل نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم بعد از ظهر امروز در جلسه مدیران استان با بیان اینکه دانشگاه‌ها در بیانیه گام دوم انقلاب نقش مولد را دارند، اظهار کرد: مراکز علمی با نقش‌آفرینی در حوزه تولید علم و محصولات علمی می‌توانند دیگر بخش‌های جامعه را تغذیه کنند و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تسهیل‌گری کنند.

وی افزود: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، ضرورت گفتمان‌سازی مفاهیمی است که می‌توانند به عنوان پیشران‌های انقلاب اسلامی عمل نمایند.

آل‌هاشم تاکید کرد: اهمیت گفتمان‌سازی در نگاه ایشان از آن جهت است که اگر می‌خواهیم یک خواسته‌ای تحقّق پیدا کند، قدم اوّل این است که این خواسته را به‌ صورت یک گفتمان پذیرفته شده در بیاوریم.

وی تاکید کرد: در برنامه‌هایی که برای اعتلای اخلاق و معنویت پیشنهاد می‌شود، حسن اجرای اقدامات و استمرار آن بسیار مهم است و اگر غیر این باشد، اثرگذار نخواهد بود؛ نباید به دنبال برنامه‌های عجیب و غریب باشیم و باید همین برنامه‌های ساده را به درستی و به طور مناسب اجرا کنیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه اقدامات ارزشمندی در این راستا انجام گرفته است، افزود: چاپ و نشر کتب حقوق شهروندی از سوی شهرداری تبریز اقدامی مناسب در جهت عمل به بیانیه گام دوم انقلاب است اما این کارها باید ادامه یابد و متوقف نشود.

وی گفت: بیانات مقام معظم رهبری همواره و در خصوص گام دوم انقلاب کاملا روشن است و نیاز به شرح و تفسیر ندارد و باید در راستای اجرایی کردن مطالبات رهبری عمل کنیم و در زمینه اجرایی گام برداریم.

آل‌هاشم در ادامه اشاره‌ای هم به طرح مطالعاتی شهرک‌های صنعتی در حوزه رونق تولید در گام دوم انقلاب کرد و افزود: استمرار فعالیت در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب مورد انتظار است و نباید به برگزاری همایش‌ها اکتفا کرد چرا که عمل در شرایطی فعلی بیشتر خواست مردم است تا قول‌های داده شده عملیاتی شود.


نوشته شده در   يکشنبه 22 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode