ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 دي 1398     |     کد : 190519

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:‏

مراکز علمی و دانشگاهی باید در تحقق گام دوم انقلاب پیش قدم باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مراکز علمی و دانشگاهی باید در تحقق گام دوم انقلاب پیشقدم باشند.‏

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مراکز علمی و دانشگاهی باید در تحقق گام دوم انقلاب پیشقدم باشند.‏

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم شامگاه چهارشنبه در آئین رونمایی از نخستین مجموعه کتب آموزش شهروندی و آغاز رسمی طرح جامع آموزش‌های شهروندی در مدارس تبریز که با حضور وزیر آموزش و پرورش همراه بود، گفت: تدوین این کتب، حرکتی ارزشمند از شهرداری و شورای شهر تبریز است که تبریز را در این موضوع می‌توان جزو اولین‌ها دانست.

وی ادامه داد: سال گذشته همایش خوبی در ارتباط با گام دوم انقلاب و وظایفی که شهروندان باید در گام دوم انقلاب داشته باشند در تبریز برگزار شد که گام ارزشمندی بود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره‌ای به گام دوم انقلاب گفت: مراکز علمی و دانشگاهی باید در تحقق گام دوم انقلاب پیشقدم باشند که در تبریز در این راستا حرکات خوبی آغاز شده است.

لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی برای تبیین علمی بیانیه گام دوم انقلاب

آل هاشم با تاکید بر ایجاد یک دبیرخانه دائمی با حمایت رؤسای دانشگاه‌ها برای تبیین علمی گام دوم انقلاب گفت: این امر باید به دغدغه‌ای برای عموم نخبگان دانشگاهی و حوزوی تبدیل شود که در صورت تشکیل چنین دبیرخانه‌ای، این تبیین علمی به راحتی دنبال می‌شود.

وی بیانیه گام دوم را منشور آینده انقلاب دانسته و گفت: مخاطب این بیانیه بیشتر جوانان هستند؛ در طول تاریخ نیز در تمامی عرصه‌ها هر انقلابی اتفاق افتاده، جوانان آنجا حضور داشته اند.

جوان مؤمن دغدغه مند انقلابی در به دوش گرفتن بار انقلاب

امام جمعه تبریز افزود: جوان مؤمن دغدغه مند انقلابی مورد توجه رهبری در به دوش گرفتن بار انقلاب است؛ جوانی سرمایه بزرگ انسان بوده و بیش از آنکه به آشفتگی‌های این دوره توجه شود باید به استعدادهای این دوره از زندگی دقت شود.

وی ادامه داد: با توجه به داشتن این نیروهای مستعد باید زمینه حضور و نقش آفرینی آنان فراهم شود تا اعتماد و امید در بین آنان افزایش یابد.

رسانه‌های نوین از مهم‌ترین ابزارهای گفتمان سازی

آل هاشم با تاکید بر نقش ویژه رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های نوین به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای گفتمان سازی گفت: گفتمان سازی معمولاً کار کوتاه مدتی نبوده بلکه حداقل میان مدت است و باید برنامه ریزی دقیق در این راستا صورت گیرد.

وی با تاکید بر نقش ویژه دانشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف و به خصوص گام دوم انقلاب گفت: دانشگاه‌ها باید نقش مولد داشته باشند.


نوشته شده در   پنجشنبه 5 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode