ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 مهر 1398     |     کد : 189665

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

13 آبان امسال پاسخ دندان‌شکنی به دشمن خواهیم داد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه یوم‌الله 13 آبان، روز استکبارستیزی است، گفت: 13 آبان فقط مختص دانش‌آموزان نبوده و همه اقشار مختلف مردم در کنار دانش‌آموزان در راهپیمایی ضداستکباری امسال، پاسخ دندان شکنی به مستکبران عالم خواهد داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه یوم‌الله 13 آبان، روز استکبارستیزی است، گفت: 13 آبان فقط مختص دانش‌آموزان نبوده و همه اقشار مختلف مردم در کنار دانش‌آموزان در راهپیمایی ضداستکباری امسال، پاسخ دندان شکنی به مستکبران عالم خواهد داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام رسول برگی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم الله 13 آبان و همچنین بزرگداشت آیت‌الله قاضی طباطبایی، با تاکید بر این‌که با توجه به حیله‌های دشمن، یوم‌الله 13 آبان نیز در سال‌جاری دارای اهمیت بسیاری است، بیان کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب، وضعیت دشمنی آمریکا بیش از پیش روشن شده و با توجه به تاثیرات بین‌المللی و داخلی، بر برگزاری باشکوه‌تر راهپیمایی 13 آبان تاکید داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که شهید آیت‌الله قاضی طبابایی در حقیقت "خمینی آذربایجان" بود، گفت: هنوز هم ثمرات زحمات و خدمات ایشان در کشور و به ویژه در استان دیده می‎شود؛ امسال چهلمین سالروز شهادت ایشان دارای اهمیت بسیاری بوده و به صورت یادواره‌ای در مسجد مقبره تبریز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام برگی با تاکید بر این‌که نقش موثر آذربایجان در جریان پیروزی انقلاب مرهون مجاهدت‌های شهید قاضی طباطبایی است، افزود: ۲۹ بهمن تبریز را مدیون آیت الله قاضی هستیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این جلسه گفت: شکوفاکردن ذخایر و ظرفیت‌های تشیع، از دستاوردهای بسیار مهم و ارزشمند پیروزی انقلاب اسلامی است که نمونه آن پیاده روی اربعین است.

حجت‌الاسلام حسن کاملی فر در این خصوص افزود: در هیچ دوره‌ای از تاریخ شیعه، زیارت اربعین همانند امروز با شکوه، با عزت و راحت برگزار نشده بود.

وی در ادامه اهمیت رویدادهای یوم الله 13 آبان اشاره کرد و افزود: در این روز، سه رویداد سرنوشت ساز و ماندگار به وقع پیوسته و این روز را در تقویم کشورمان ماندگار کرده است؛ تبعید حضرت امام(ره) به دلیل اعتراض به قانون کاپیتولاسیون، اعتراض جمعی از دانش آموزان به رژیم و شهادت 56 دانش‌اموزان در دانشگاه تهران و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از جمله رویدادهای تاثیرگذار در این روز است.

در ادامه جلسه، اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات خود را بیان کرده و با تصویب حاضران مقرر شد که مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد شهادت شهید قاضی طباطبایی با سخنرانی آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان روز یکشنبه ۱۲ آبان در مسجد مقبره تبریز(ویژه برادران) از ساعت 10 الی 12 برگزار شود؛ برگزاری برنامه‌های جنبی چون "ایستگاه صلواتی، ویزیت رایگان و..." از جمله برنامه های جنبی این مراسم خواهد بود.

در ادامه نشست نیز مقرر شد که راهپیمایی 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان "حجت‌الاسلام آل هاشم" از ساعت 9 و نیم تا 11 در سنگ فرش ارک تبریز به صورت گسترده برگزار شود؛ برگزاری کارگاه نقاشی و استکبارستیزی، ایستگاه‌های صلواتی، فرهنگی و خدماتی، نواختن زنگ "مرگ بر آمریکا" در مدارس، ویزیت رایگان و... از جمله برنامه‌های جنبی این مراسم خواهد بود.


برچسب ها
نوشته شده در   دوشنبه 22 مهر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode