ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 18 مهر 1398     |     کد : 189620

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی:

۸۵ هزار زائر از آذربایجان شرقی در سامانه سماح ثبت نام کردند

مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی ضمن توصیه هایی به زائران سفر کربلا از ثبت نام ۸۵ هزار زائر اربعین از این استان در سامانه سماح خبر داد.

 مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی ضمن توصیه هایی به زائران سفر کربلا از ثبت نام ۸۵ هزار زائر اربعین از این استان در سامانه سماح خبر داد.

امیر روحی ملکی، در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح اظهار داشت: حدود ۸۵ هزار نفر از استان آذربایجان شرقی تاکنون در سامانه سماح ثبت نام کردند که نسبت به کل اعزامی سال قبل ۷۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: روند ثبت نام در سامانه سماح ادامه دارد و اگر قرار باشد ثبت نامی صورت نگیرد، اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت و از زائرین اربعین نیز می خواهیم که ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

مدیر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی اذعان داشت: زائران باید برای حضور در زیارت اربعین به سایت سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت‌ کنند، اظهار داشت: اگر افرادی امکان دسترسی به این سایت را نداشته باشند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی رسمی در این سامانه ثبت نام کنند.

تاکید کرد: زائرین اربعین حسینی، حرکت به مرز و برنامه ریزی برگشت خود به کشور را به روز آخر موکول نکنند تا به ازدحام جمعیت برنخورند.

روحی ملکی گفت: کمیته های ۱۴ گانه ستاد اربعین در استان آذربایجان شرقی نیز برنامه های اجرایی خود را در ارائه خدمت به زائرین ارائه می کنند.

وی همچنین به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: قوانین کشور عراق را رعایت کرده و توصیه های بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند و از گرفتن امانت از افراد غریبه و ناشناس خودداری کنند.

مدیر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در مراسم فرهنگی و نمازهای جماعت حضور فعال داشته باشند و آداب اسلامی را رعایت کرده و بانوان از حرکت انفرادی و خارج از گروه خودداری کنند.


نوشته شده در   پنجشنبه 18 مهر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode