ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 12 ارديبهشت 1390     |     کد : 18928

آغاز برخورد با متجاوزان به گذرگاه عابر پياده

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از آغاز برخورد با متجاوزان به گذرگاه عابر پياده از امروز خبر داد.

جام جم آنلاين: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از آغاز برخورد با متجاوزان به گذرگاه عابر پياده از امروز خبر داد.
سردار حسين رحيمي روز يكشنبه در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اين‌كه قانون جديد رسيدگي به تخلفات رانندگي كه از روز شنبه در تهران و همزمان در سراسر كشور به مرحله اجرا گذاشته شده است خوشبختانه مورد توجه رانندگان قرار گرفته و رعايت قوانين و مقررات رانندگي افزايش يافته است، گفت: از امروز (يكشنبه) بر اساس ابلاغيه انجام شده ماموران پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با متجاوزان به گذرگاه عابر پياده به شدت برخورد مي‌كنند.

وي با اشاره به اين‌كه گذرگاه عابر پياده بايد به محلي امن براي تردد عابران باشد، افزود: متاسفانه طي سال‌هاي گذشته تجاوز خودروها و موتورسيكلت‌ها به گذرگاه عابر پياده موجب بروز مشكلات فراواني شده به شكلي كه امنيت عابران پياده را با تهديد مواجه كرده است.

متجاوزان 200 هزار ريال جريمه مي‌شوند

رئيس پليس راهور تهران با اشاره به قانون جديد گفت: بر اين اساس متجاوزان به گذرگاه عابر پياده 200 هزار ريال جريمه مي‌شوند.

وي خاطرنشان كرد: شهرداري تهران نيز در تلاش است تا براي تمامي چهارراه‌هاي تهران دوربين‌هاي عبور از چراغ قرمز و عدم رعايت حريم گذرگاه‌ عابر پياده نصب كند كه بدين ترتيب خودروهاي متخلف به صورت خودكار جريمه خواهند شد.

وي با تاكيد بر اين‌كه رعايت حقوق عابر پياده در زمان دريافت گواهينامه به تمامي رانندگان تاكيد شده است، به ايسنا گفت: در عين حال عابران پياده نيز مكلفند تنها از مسيرهاي ويژه كه به آنها اختصاص داده شده است عبور كنند.

رئيس پليس راهور تهران خاطرنشان كرد: براساس قانون جديد هرگاه عابران پياده به اين مساله توجه نكنند، در صورت تصادف با وسيله نقليه، راننده مشروط به اين‌كه كليه مقررات را رعايت كرده باشد و قادر به كنترل وسيله نقليه و جلوگيري از تصادف يا وارد كردن خسارات مادي و بدني نباشد هيچ گونه مسووليتي نخواهد داشت لذا به تمامي عابران توصيه مي‌كنيم حتما از گذرگاه‌هاي ويژه عابر پياده يا پل‌هاي عابرپياده درسطح شهر براي تردد استفاده كنند.


نوشته شده در   دوشنبه 12 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode