ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 مرداد 1398     |     کد : 188733

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان شرقی:

آیین های دهه ولایت و عید غدیر مردمی برگزار شود

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان شرقی بر ضرورت مردمی برگزار شدن آیین دهه ولایت و عید غدیر همانند عاشورا و اربعین تاکید کرد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان شرقی بر ضرورت مردمی برگزار شدن آیین دهه ولایت و عید غدیر همانند عاشورا و اربعین تاکید کرد.

حجت الاسلام حسن کاملی فر، در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: علیرغم تأکیدهای فراوانی که در قرآن شده و در خطبه غدیر نیز بیان شده، مساله غدیر مظلوم واقع شده و باید این غبار مظلومیت از چهره نورانی امیرالمومنین (ع) برطرف شود.

وی بر ضرورت مردمی شدن برگزاری آئین‌های دهه ولایت و مساله غدیر تاکید کرد و افزود: ترویج فرهنگ غدیر در جامعه امری ضروری است و باید همانند عاشورا و اربعین مورد توجه و اهتمام باشد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان شرقی افزود: هرچه قدر مراسم و آئین‌های دهه ولایت و کرامت و عید غدیر، مردمی‌تر برگزار شود، در جامعه اثرگذارتر خواهد بود.

حجت الاسلام کاملی فر غدیر را شناسنامه و حقیقت شیعه دانست و اظهار داشت: برای تبیین، تبلیغ و ترویج غدیر و فلسفه آن هرچه سرمایه گذاری شود، جا دارد.

وی ظرفیت شناسی، ظرفیت سازی و استفاده از این ظرفیت را با حضور همه اقشار مردم، مهم‌ترین مساله در ایجاد نهضت همگانی و عمومی غدیر برشمرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا از همه نهادها و ادارات خواستار همکاری و تعامل بیشتر برای شناساندن فرهنگ غدیر شد و ابراز داشت: غدیرخم به عنوان مهم‌ترین مساله جهان اسلام باید به گونه‌ای ترویج شود که همچون ایام محرم مردم بدون تبلیغ، آن را برگزار کنند.

حجت الاسلام کاملی فر در بخش دیگری نبود بصیرت را موجب انحرافی برخی از پیام غدیر دانست و گفت: انسان‌های بی بصیرت از مسیر خود منحرف می‌شوند و عدم بصیرت موجب عدم شناخت اهداف دشمن، عدم احساس مسئولیت و عدم همراهی مردم می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: در سایه همراهی و اطاعت پذیری مردم از ولایت فقیه و رهبری می‌توان از تمام تحریم‌ها و تهدیدها با صلابت عبور کرد.


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 4 مرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode