ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 ارديبهشت 1398     |     کد : 187545

سهم آذربایجان‌شرقی از تربیت ۱۰میلیون حافظ قرآن مشخص شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: با وجودی که مقام معظم رهبری بارها بر تربیت ۱۰میلیون حافظ قرآن در کشور تاکید کرده‌اند ولی هنوز سهم استان از تربیت حافظان قرآن مشخص نشده است.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: با وجودی که مقام معظم رهبری بارها بر تربیت ۱۰میلیون حافظ قرآن در کشور تاکید کرده‌اند ولی هنوز سهم استان از تربیت حافظان قرآن مشخص نشده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در همایش 6 هزار نفری رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی در تبریز بر مشخص شدن سهم آذربایجان شرقی در تربیت ۱۰میلیون نفر از حافظان قرآن تاکید کرد.

وی به مدیران فرهنگی و قرآنی استان توصیه کرد هر چه زودتر در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

امام جمعه تبریز با ابلاغ سلام و دعای خیر مقام معظم رهبری به حافظان و قاریان همایش «رویش های انقلاب اسلامی» افزود: دو هفته قبل خبر برگزاری این همایش بزرگ خدمت مقام معظم رهبری ابلاغ شد و ایشان دیروز خطاب به بنده از برگزاری این همایش قرآنی ابراز خرسندی کرده و سلام و دعای خیر خود را بدرقه حافظان و قاریان قرآن کریم کردند.


آل‌هاشم گفت: امروزه به برکت جمهوری اسلامی، قرآن‌کریم از مهجوریت درآمده و فرهنگ قرآنی در کشور گسترش یافته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: اکنون وظیفه داریم در رابطه با روخوانی، قرائت، حفظ و آشنایی با مفاهیم قرآن کریم تلاش‌های خود را بیشتر از گذشته افزایش دهیم و همه این موارد باید مقدمه‌ای برای عمل کردن به آیات کلام الله وحی باشد.

وی افزود: اکنون با تلاش‌های مدیران فرهنگی و قرآنی استان شاهد هستیم  در روستاها نیز حافظان و قاریان قرآن تربیت شده‌اند و این به برکت تلاش‌های شبانه‌روزی استادان قرآنی است و اکنون در سایه این تلاش‌ها نوجوانانی در سطح کشور و حتی رقابت‌های بین‌المللی تربیت شده‌اند که از چهره‌های درخشان قرآنی هستند.


برچسب ها
نوشته شده در   يکشنبه 1 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode